הירו מטרוהאם כניסתה של UMI, יבואנית ג'נרל מוטורס, לתחום האופניים החשמליים תשנה את השוק הזה בארץ? ייתכן בהחלט. אבי ארוך, מנכ"ל UMI, הדגיש זאת בהחלט בהשקת המותג A2B והצגת הקשר עם הירו (Hero), יצרן האופניים החשמליים הגדול מהודו. "הכניסה שלנו לא תהיה קלה כי השוק הזה מצוי בתחרות מוזרה. מצד אחד יש תקינה מחמירה וחוקים נכונים ומהצד השני השוק פרוץ לחלוטין עם כלים שאני קורא להם 'רכבי ההרכבה המאולתרת'. עד שלא תהיה אכיפה בנושא התחרות תהיה מאוד מוזרה וכל זמן שזה יהיה המצב נמכור מאות כלים. נעבור לאלפים רק כאשר הרשויות יחלו לאכוף את החוק. הבעיה היא בטיחותית והנושא מחייב טיפול. אנחנו מקווים שאלה רק מחלות ילדות".

אבל כניסת UMI לתחום ורצונה לשנות אותו ולהביאו לרמה מקצועית גבוהה יותר אינה קשורה רק לאכיפת תקנות הבטיחות של האופניים החשמליים. בהשקת המותג ספרו אנשי UMI על כוונה לקרוא למשרד התחבורה ליצור קטגוריה חדשה לכלי חשמלי גדול יותר שהוא בין אופניים לקטנוע חשמלי. כשזה יקרה הם יוכלו להביא כלי גדול, איכותי ובטיחותי יותר שמכונה מטרו (עם מהירות מרבית של 40 קמ"ש).

הפעילות המתוכננת של UMI בזכות הקשר עם הירו תימשך גם בתחום הקטנועים החשמליים. הירו צפויה להשיק כלים כאלה באירופה בשנים הקרובות ו-UMI תשאף לשווקם ותנסה להשפיע על גורמים ממשלתיים לתת להם הטבות. זאת כדי להביא את מחיריהם לסביבה תחרותית יותר כי לרוב מדובר בכלים יקרים יחסית.