קאדילק ELRג'נרל מוטורס מרחיבה את היצע מכוניות הכלאיים, בהשראת שברולט וולט, כאשר הזוכה הבאה היא מכונית הקופה של קאדילק שמוצגת כעת בתערוכת דטרויט ונקראת ELR. אם השם מוכר לכם – זה כי האמריקנים מדברים עליה כבר כשנה וחצי – מאז הוכרז שמה כגרסת הייצור של מכונית קונספט דומה בשם קונברג' (Converj). ואם המכונית נראית לכם מוכרת, זה בגלל שהיא מזכירה מאוד את קאדילק CTS קופה, אם כי שונה ממנה במידותיה.
שיווקה של ה-ELR יחל לקראת סוף השנה בארצות הברית, כאשר בתחילת 2014 היא תעשה את דרכה לשווקים נוספים. על אף פרסומים בעבר על הגעת ה-ELR ארצה, לא נראה שיש על מה לדבר – שכן גם הוולט עדיין לא נחתה פה.
קאדילק ELR היא, כפי שרואות עיניכם, מכונית קופה בתצורת 2+2 – כלומר, שני נוסעים מלפנים ושני נוסעים קטנים מאחור. בסיס הגלגלים שלה הוא 269.5 ס"מ – כמעט 20 ס"מ פחות מה-CTS קופה (288 ס"מ). המראה הכללי שלה אמנם כבר לא חדשני, אך ממשיך להיות נאה ומודרני במיוחד. יש כאן חישוקי 20 אינץ' ותא נוסעים בעל מראה יוקרתי עם שילובי עור, עץ ושאר חומרים רכים.

אבל החלק העיקרי ב-ELR הוא ההנעה שמבוססת על עיקרון הוולט – מנוע חשמלי שאחראי על ההנעה, פלוס מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר הפועל כמאריך טווח. ביחד הם מספקים 207 כ"ס ו-40.8 קג"מ הזמינים באופן מיידי. טווח הנסיעה בין תדלוק לתדלוק עומד על 480 ק"מ, וה-ELR מסוגלת לנסוע כ-56 ק"מ בעזרת המנוע החשמלי בלבד. ישנה אפשרות גם לחברה לשקע החשמל – עבור מי שרוצה להאריך את הזמן בין התדלוקים ולצמצם עלויות וכמובן נזקים לסביבה.