סובארו SHARCרכב השיטור של העתיד יהיה קטן, חסכוני ולא מאויש. זה לפחות מה שהחליטו השופטים בתחרות העיצוב השנתית של תערוכת לוס אנג'לס. נושא התחרות השנה היה רכבי שיטור עתידניים לכבישים מהירים. לאחר שבחנו את 6 המועמדות בתחרות, בחרו השופטים בקונספט של סובארו שנקרא SHARC (ר"ת: קונספט תגובה אוטומטית לכביש המהיר של סובארו).

הרעיון של סובארו היה קצת שונה מאלו של המתחרות האחרות. לפי החזון של מעצבי הפרויקט, בעתיד יהיה כביש מהיר ואקולוגי שיחבר בין איי הוואי. בימים בהם האנרגיה דלילה וכוח האדם יקר, הגו אנשי סובארו כלי רכב קטן שנע במהירות באמצעות אנרגיה מתחדשת ונשלט מרחוק על-ידי מצלמות או משקפיים ייחודיים. הרכב האוטונומי יספק תגובה מהירה לכל תקלה או תקרית על הכביש ויחסוך את כוח האדם הרב הנדרש לכיסוי מקטעי כביש ארוכים.

לדברי השופטים, הרעיון של סובארו הוא שייצג את נושא התחרות בצורה הטובה ביותר. הוא מתייחס לדרישות הקפדניות שצופן לנו העתיד בכל הנוגע לזיהום אוויר, הוא משתמש באנרגיה זמינה וחוסך בכוח אדם. הם מוסיפים ואומרים שהקונספט של היצרנית היפנית הוא זה שנשמע הכי אמין ומעשי ביחס למתמודדות האחרות בתחרות.

בין המפסידות הייתה גם מרצדס, שנושא התחרות ריתק את אנשיה עד כדי כך שהם אף הציגו רכב שטח עתידני בגודל מלא סביב המראה הכללי והמידות של ה-G קלאס האלמותי. עד כדי כך שהם אף רמזו שייתכן קשר בין רכב הקונספט לעיצובים עתידיים של האייקון הוותיק.
בשנה שעברה הייתה מרצדס דווקא בצד המנצח, עם קונספט בשם סמארט 341 פארקור (Parkour), בתחרות שנושאה היה מכונית הסרטים של העתיד.