יונדאי ג'נסיס קופהבכלמוביל, יבואנית יונדאי, מצפים להשיק במחצית הראשונה של 2013 את ספינות הדגל של היצרנית הקוריאנית, הג'נסיס הסאלונית והג'נסיס קופה. המכוניות תגענה עם מנוע ה-V6 בנפח 3.8 ליטר שמייצר 353 כ"ס בקופה ומשודך לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. הקופה רושמת 250 קמ"ש ומאיצה למאה ב-6.2 שניות. הג'נסיס הסאלונית הגדולה (498 ס"מ אורך ובסיס גלגלים של 293 ס"מ) תגיע גם עם מנוע ה-V6 שמייצר כאן 338 כ"ס וגם עם מנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטר (435 כ"ס). מדובר במכוניות פאר שיכניסו את יונדאי לתחום היוקרה, ואשר בניגוד למקובל אצל היצרנית, הינן בעלות הנעה אחורית.

המכוניות, לדברי יונדאי, תגענה כאשר הן שופעות אבזור תקני ויציגו חבילה תחרותית. עם זאת ביונדאי לא מצפים למכירות רבות אלא להשתמש בהן בעיקר לקידום תדמית המותג כולו. אנשי יונדאי עמלים כבר שנים ארוכות על הבאת דגמי הג'נסיס שאינם בעלי תקינה אירופאית, ורק לאחרונה עם שינוי תקנות הייבוא התאפשרה הבאתם בתקינה אמריקנית. באירופה נמכרות המכוניות תחת תקינה מיוחדת לכמויות נמוכות.

במקביל, עם פתיחת צינור התקינה האמריקני, מתכוננים ביונדאי להשיק בארץ גם את הסונטה ההיברידית, שתגיע אלינו מארצות הברית. המכונית בעלת התקינה האמריקנית מצוידת במנוע בנפח 2.4 ליטר עם הספק משולב של 212 כ"ס. בזכות תקנות המס היא אמורה להציע מחיר תחרותי שיהיה כנראה יקר מהפריוס אך לא בהרבה.