שם מלא: פיאט דובלו
אחיות לפלטפורמה: פיאט פיורינו, פיאט גרנדה פונטו, אופל קורסה, אופל מריבה, אלפא רומיאו מיטו
מתחרים עיקריים: סיטרואן ברלינגו, פיג'ו פרטנר, רנו קנגו, פולקסווגן קאדי, פורד קונקט, ניסאן NV200

כדאי לדעת עליו: הדובלו הוא המסחרי הקטן של פיאט, כשהוא למעשה כבר לא כל כך קטן. הדור הנוכחי, שני במספר, נחשף לפני כשנתיים כשהוא מציג גידול משמעותי במידות. עם בסיס גלגלים של 275 ס"מ ואורך כולל של 439 ס"מ, הוא מציע מרווח פנים רב וכושר נשיאת מטען מרשים – מנפח של 790 ליטר ועד ל-3,200 ליטר עם קיפול המושבים. בנוסף, בסוף 2007 הצטרף הפיורינו לחטיבת המסחריות בפיאט וכתוצאה מכך איבד הדובלו את משבצת "הכי קטן במשפחה".
מתחת למכסה המנוע מוצעים בארץ מספר מנועים לבחירה: טורבו-דיזל 1.6 ליטר שמספק 90-105 כ"ס (ההספק הגבוה מגיע עם הגרסה הארוכה), טורבו-דיזל בנפח 1.3 ליטר (90 כ"ס) כשבחודשים האחרונים נוסף להיצע גם מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר (95 כ"ס). מרבית הגרסאות מוצעות עם תיבה ידנית, כאשר ב-1.6 (עם 90 כ"ס) קיימת תיבה רובוטית. שני מנועי הטורבו-דיזל נהנים מפליטת מזהמים נמוכה וצריכת דלק טובה.
העיצוב עודכן משמעותית גם כן בדור השני, אם כי קשה לומר שהוא מושך או נאה באופן ראוי לציון. הדובלו מצטיין בהיבט השימושי וקיימת גם גרסה בעלת 7 מושבים שגורמת לו לפנות לקהל יעד רחב יותר. בשורה התחתונה מדובר ברכב מסחרי קטן וטוב, גם אם לא הכי יפה.

כל מה שטוב
: מרווח, שימושיות, חסכוני.
כל מה שרע: עיצוב, פלסטיקה.
מה מקבלים: רכב מסחרי קטן וטוב, שיכול להוות תחליף טוב לרכב משפחתי ולשמש גם לעבודה.
גרסה מומלצת: טורבו דיזל 1.6 ליטר ידני.