מרצדס SLS AMG GT3 45 שנים
מרצדס חוגגת קריירה מוצלחת בסבב מרוצי ה-DTM ומוסיפה לקלחת גם את חגיגות 45 השנים לשיתוף הפעולה עם AMG (שכמובן נטמעה בסופו של דבר לתוך היצרנית הגרמנית). התוצאה – מהדורה מיוחדת ומוגבלת במיוחד של גרסת המרוצים של מרצדס SLS, שנקראת SLS GT3. ולפני שאתם בודקים כמה כסף קטן נשאר לכם בארנק, חשוב שתדעו שרק 5 מכוניות כאלה ייוצרו, כאשר כל אחת עולה 446,250 יורו שהם 2,220,000 שקלים צנועים (לפני מיסים).
מרצדס SLS GT3 במהדורת 45 שנים
צילום: מנהל

השם המלא שלה הוא, קחו נשימה עמוקה, מרצדס SLS AMG GT3 45th Anniversary, קצר וקולע, ועם משמעות פשוטה. מרצדס חוגגת את עונת המרוצים, במסגרתה השתתפה ה-SLS GT3 בלא פחות מ-15 תחרויות שונות תוך שהיא צוברת 32 נצחונות. היא מבוססת כמובן על גרסת המרוצים של ה-SLS שהוצגה בתערוכת ניו יורק לפני כשנתיים והיא תורכב בסדנה של AMG בעבודת-יד. בתהליך ההרכבה של כל אחת מהמכוניות יהיה מעורב אדם בשם ברנד שניידר (Bernd Schneider) – אגדת מרוצי DTM המשמש כיום כבוחן, מדריך ושגריר של מותג AMG.

המכוניות יצוידו במנוע שנמצא ב-SLS "הרגילה" – V8 בנפח 6.2 ליטר, והן תגענה בצבע שחור-מט ייחודי ומראה קשוח וסקסי במיוחד כיאה למכונית DTM. כמו כן יהיה לה גימור שתואם את צבעי המכונית ושלל סמלים ועיטורים שמצביעים על שורשיה. זו עדיין לא ה-CLK-GTR של סוף המילניום הקודם, אבל זה כבר ממש לא רחוק.
מרצדס SLS GT3 במהדורת 45 שנים
צילום: מנהל

מסירת המכוניות לרוכשים המאושרים תתקיים בטקס רשמי הכולל סיור במפעלי AMG בעיירה אפאלטרבאך שבגרמניה. מי שיתעקש להניח עליה את עיניו יוכל לעשות זאת בתערוכת ניו יורק הקרובה שתתקיים בעוד כחצי שנה בחודש אפריל. אנחנו נסתפק בהזלת ריר על התמונות.