פורשה קאיין S דיזל
ישנם כאלו שהתלוננו על עצם קיומה של גרסת דיזל בהיצע של פורשה קאיין. נכון, זה היה מזמן ומאז כבר התרגלנו לרעיון והמשכנו הלאה, אבל פורשה לא שוכחת ולא מקפחת גם את לוגמי הסולר. אל אינספור הגרסאות החזקות, החזקות יותר והמשופרות מצטרפת כעת גם גרסה כוחנית עם מנוע דיזל. קוראים לה קאיין S דיזל והיא משתמשת במנוע V8 כפול-מגדשים בנפח 4.2 ליטר שצמא, כאמור, רק לסולר. הוא מספק 382 כ"ס ו-86.7 קג"מ (ללא ציון סל"ד, לא שזה כזה משנה), שמספיקים לייצור נתון תאוצה ל-100 קמ"ש שעומד על 5.7 שניות לצד מהירות מירבית של 252 קמ"ש.

פורשה לא מפרטת על תיבת ההילוכים, אבל זו בכל אופן תעביר את הכוח לארבעת הגלגלים. כמו כן, יציע הקאיין S דיזל מערכת עצור והתנע שנועדה לשפר את צריכת הדלק. זו, אגב, עומדת על 12 ק"מ לליטר סולר בממוצע. עם מיכל דלק של 100 ליטר, פורשה מצהירה שהקאיין יוכל לגמוע 1,200 ק"מ כשזה מלא לחלוטין. פליטת המזהמים ה"צנועה" עומדת על 218 גרם של פחמן דו-חמצני לקילומטר.

גרסת הדיזל הכוחנית של הקאיין תצטרף להיצע הגרסאות הקיים כבר בתחילת השנה הבאה (ינואר), והיא תעלה 77,684 יורו בגרמניה, שהם כ-400,000 שקלים. זה, לצורך ההשוואה, מציב אותו (בגרמניה לפחות) מול הקאיין S הקיים ומתחת ל-GTS שהוצג באפריל.