פיג'ו פרטנר
פיג'ו וסיטרואן חושפת גרסה חשמלית לטנדרונים המשותפים שלהן, הפרטנר והברלינגו. אלו יונעו בעזרת מנוע חשמלי בעל הספק של 49 קילוואט, שהם 67 כ"ס ו-20.4 קג"מ שזמינים בכל מצב. אל המנוע יחוברו שתי סוללות ליתיום-יון בעלות קיבולת של 22.5 קילוואט/שעה, שיוכלו להניע את הרכב למרחק מוצהר של 170 ק"מ (משתנה כמובן בהתאם לתנאי הכביש, הנהיגה, מזג האוויר וכו').

טעינת הסוללות תימשך בין 6 ל-9 שעות, עם אפשרות לטעינה מהירה של חצי שעה שיכולה להביא את הסוללה ל-80% טעינה. כמו כן ישתמש הרכב בטכניקות ל"מחזור" חשמל על-ידי שימור אנרגיית ההאטה ואנרגיית הבלימה. הוא יציע מצב נהיגה נקי (Eco) שמווסת ביתר יעילות את הטמפרטורה בתוך תא הנוסעים (או במילים אחרות יכבה לכם את המזגן לעתים קרובות יותר).

הברלינגו והפרטנר החשמליים מבוססים על הדור החדש של הרכב המסחרי הקטן (הדור הקודם עדיין מיוצר ומשווק במדינות שונות, אם כי לא אצלנו מפאת חוסר במערכת בקרת יציבות). הם ישווקו בשתי גרסאות בעלות אורך שונה – 438 ס"מ, כאורכם של פיג'ו פרטנר ושל סיטרואן ברלינגו המשווקים אצלנו, ו-463 ס"מ. בגרסה הקצרה עומד נפח ההטענה על 3,300 ליטר כשבארוכה 3,700 ליטר (עד התקרה, כאשר המושבים מקופלים).

זהו כלי הרכב החשמלי השני של הקונצרן הצרפתי, כאשר הראשונה היא למעשה ה-i-MiEV הקטנה של מיצובישי, שמייצרת את ה-iOn עבור פיג'ו ואת ה-C-זירו עבור סיטרואן. הפרטנר והברלינגו החשמליים ישווקו עם מערך סוללות שכורות (תתאפשר גם רכישה של הסוללה), כאשר הטעינה באירופה נעשית על-ידי ספקים שונים בהתאם למדינה ולבחירת הלקוח.