קאדילק CTS-Vתחום היוקרה המקומי ממשיך להתחמם, וכעת גולשת התחרות בין היבואניות גם לאזורי הטרייד-אין ומכירת מכוניות משומשות. זה, כך מסתמן, היעד הבא של היבואניות כאשר הכוונה המוצהרת היא להביא את חווית הרכישה והבעלות בקניית רכב יוקרה משומש, לרמה המקובלת ברכישת רכב יוקרה חדש. רמה גבוהה משמעותית ממה שהיה מקובל בעבר.

וכך קאדילק ישראל מודיעה על הקמת שירות ה-Certified, שיאפשר לקהל לרכוש מהיבואנית מכונית משומשת שנבדקה בקפידה על ידיה, עם אחריות של שנה ושירות המקובל בתחום.

הצעד הזה של קאדילק מתרחש מעט לפני מהלך דומה אותו מתכננת דלק מוטורס, עם מותג ב.מ.וו. להזכירם, ב.מ.וו ישראל תחנוך פעילות דומה במסגרת שתכונה 'פרמיום סלקשן' ובו הדגמים המשומשים של המותג יזכו לאולם תצוגה משלהם. בשיחות עם נציגי דלק מוטורס בעבר, דובר על פעילות ברמה שאינה מוכרת בשוק.

גם מרצדס החלה במהלך שנה האחרונה בפעילות ייעודית בתחום הטרייד-אין והמשומשות, עם מכירה של מכוניות באופן נפרד ועל ידי צוות ייעודי. פעילות זו אמורה להעלות הילוך בתקופה הקרובה בייחוד בזכות מדיניות המחירים החדשה של מרצדס כאשר מחיר המחירון החדש של המותג כבר כולל טרייד-אין.