שברולט קרוז
שברולט קרוז, המשפחתית הקומפקטית החשובה כל כך ליצרנית האמריקנית, תעבור בקרוב רענון קוסמטי. אמנם שברולט שומרת את הקלפים קרוב לחזה, אך לתמונות הריגול שבידינו, כבר הצטרף סרטון פרסומת שמגיע מהשוק הסיני בו ניתן לראות את המכונית בשלמותה. למעשה, גרסת הסטיישן של הקרוז, שהוצגה מוקדם יותר השנה, מראה הכי טוב את השינויים החיצוניים שתעבור הקרוז בתצורת הסדאן, וכנראה גם זו בתצורת ההאצ'בק.
 
 
כפי שניתן לראות בתמונות (כמו גם בסרטון של גרסת הסדאן), עיקר השינוי סובב את חזית המכונית, עם גריל שקיבל קווים אורכיים ושינוי לפתחים סביב פנסי הערפל בקצוות הפגוש שגם קיבלו עיטורי כרום. החלק האחורי, כך מסתמן, נשאר דומה לזה הנוכחי. מעבר לכך מעט קשה להבחין מבעד להסוואה, כך שנאלץ להמתין להצגתה הרשמית של המכונית המעודכנת. ההערכות מדברות על חשיפה בתערוכת פריז הקרובה שתפתח שעריה ב-28 לספטמבר.
 
כזכור, שברולט קרוז הוצגה לעולם ב-2008, כמכונית הגלובאלית החשובה ביותר של החברה מחוץ לארצות הברית. בהמשך, הצטרפו לתצורת הסדאן, האצ'בק (בה גם נהגנו) וכאמור לא מזמן, התרחבה המשפחה גם עם גרסת סטיישן שימושית.
בסוף 2010 עודכנה יחידת ה-1.6 ליטר של הקרוז. המנוע קיבל תוספת של 12 סוסים (לכדי 124 כ"ס), וחשוב לא פחות תיבת ששת ההילוכים שודרגה (ממיר מומנט שונה ועדכוני תוכנה נדרשים). על הדרך, שברולט ישראל גם עדכנה את רמות אבזור (כשבין היתר בקרת שיוט הוסף כסטנדרט בכל הדגמים).
 
חידוש נוסף וחשוב למשפחתית האמריקנית הגיע אלינו ב-2011, בדמות הרחבת היצע המנועים עם יחידת ה-1.4 ליטר טורבו (140 כ"ס) וביצועים משופרים. גרסה זו נמכרת במקביל לגרסאות ה-1.6 ליטר וה-1.8 ליטר הוותיקות (כאשר גרסת הטורבו מגיעה מאמריקה, לעומת האחרות שמגיעות מקוריאה).