פרארי F12 ברלינטה
לפני שתתבלבלו – לא, אלה לא אנחנו שהורשו להיכנס להיכלי החלומות של מראנלו ופיורנו לבחינה של הפרארי הסדרתית הכי חזקה אי פעם. גם הפעם היינו נחמדים והרשינו לחבר'ה ממוטור טרנד (Motor Trend) לעשות את העבודה הקשה בשבילנו. מפאת חוסר זמן נספר כי עמיתנו בחרו לעשות סרט מסע המתאר את דרך החתחתים שהייתה עליהם לעשות בשביל ליהנות מהתענוג המפוקפק של נהיגה בפרארי F12 ברלינטה במסלול הביתי של היצרנית האיטלקית, פיורנו.

בשביל לקצר את התהליך עבורכם נספר על טיסה לאיטליה, הגעה לבסיס האם במראנלו, הרצאה שבוודאי לא הייתה מעניינת וארוחה שבוודאי לא הייתה טעימה. לאחר כדקה ו-40 שניות אנחנו זוכים לפגוש את המכונית לראשונה, עם מבט מפורט על העיצוב הלא פחות ממרשים במיוחד של מפילת הלסתות הקיצונית הזו.
בדקה השלישית מתחיל האקשן, ואנחנו בכלל לא מתים מקנאה. מהמסלול עוברים לכבישים הכפריים של איטליה. פרארי עשתה עבודה אבולוציונית טובה במחליפת ה-599, עם 740 סוסים ממושמעים גם בכביש וגם על מסלול המרוצים.

אגב מחליפה, מגזין "אנונימי" אחר, EVO שמו, ביצע מבחן השוואתי-צרכני (לא) בין ה-F12 לבין פרארי 599 GTO, כדי לבדוק איך היא מתמודדת מול האחות הבוגרת שהייתה עד עכשיו המכונית הכי חזקה והכי קיצונית של היצרנית האקזוטית. גם כאן זה מתחיל במבחן דרכים לספינת הדגל החדשה של פרארי, רק שהפעם זה ממשיך למבחן ל-599 בשביל נקודת מבט נכונה.
מסכנים. גם כאן שורת הסיכום היא שפרארי יודעת לייצר מכוניות וממשיכה להגדיר מחדש את המונח "מכונית טובה". בקרוב אצלנו. אנחנו מקווים.