לפי דיווח של סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) עשויה ג'נרל מוטורס להחשיב את ההשקעה שלה בקונצרן PSA (המאחד בין פיג'ו לבין סיטרואן הצרפתיות) כהפסד. כזכור, במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין שני הקונצרנים, השקיעה ג'נרל מוטורס כ-320 מיליון יורו או כ-423 מיליון דולר במונחים אמריקניים, עבור חלקה (7%) ב-PSA. השלב הראשון בשיתוף הפעולה בין השתיים כבר החל, עם העברת תהליכים לוגיסטיים של ג'נרל מוטורס באירופה לידי חברה בבעלות PSA.

פיג'ו, היצרנית הבולטת ומחזיקת המניות הכי גדולה ב-PSA עם למעלה מ-30%, נמצאת במשבר מתמשך שרק הולך ומחמיר. מאז החתימה על הסכם שיתוף הפעולה עם ג'נרל מוטורס, צנחה מניית החברה בכ-56%. המכירות בצניחה וההפסדים בנסיקה – 662 מיליון יורו במחצית הראשונה של 2012. פיג'ו מתכננת לקצץ באלפי משרות בצרפת בכדי לנסות ולהתייעל.

למרות ששיתוף הפעולה יימשך, וג'נרל מוטורס אפילו אופטימית לגבי העתיד הרחוק, כרגע היא טוענת שמבחינתה ההשקעה אינה נבונה. וזאת בידיעה שהכסף שהושקע – למעשה ירד לטמיון.
הצרות הצרורות של האמריקנים באירופה הולכות ומחמירות, כאשר מסוף המילניום הקודם הפסיד הקונצרן קרוב ל-17 מיליארד דולר ביבשת הישנה בלבד. חוץ מפיג'ו, גם אופל עושה צרות לג'נרל מוטורס, עם ביצועים מאכזבים והפסדים מתמשכים. בשלב זה נמצאים האמריקנים במגעים עם ועד העובדים בגרמניה במטרה לבחון אמצעי התייעלות. אלה, מצידם, כבר הודיעו שלא יהיו מוכנים לדבר אפילו על האפשרות של סגירת מפעלים.
ואם זה לא מספיק, השבוע הודיעה חברת ספייקר (Spyker) ההולנדית על תביעה בסך 3 מיליארד דולר בשם היצרנית החיה-מתה משבדיה, סאאב. ג'נרל מוטורס מכרה את סאאב כבר מזמן, אבל כעת ספייקר טוענת כי ג'נרל מוטורס מנעה כספי סיוע סיניים שיכלו לעזור לסאאב להשתקם.