דיאלים S300, מנוע 250 סמ"קבמסיבת עיתונאים שנערכה היום (ב') הכריזו ראשי אלבר על כוונת החברה להיכנס כיבואן לשוק הדו-גלגלי, ולהתחיל לייבא אופנועים וקטנועים מתוצרת חברת דיאלים (daelim) הקוריאנית. הכוונה היא לייבא בשלב הראשון תשעה דגמים, מקטנוע 50 סמ"ק בסיסי וזול ועד קטנועי מנהלים ואופנוע ספורט בנפח 250 סמ"ק. שיווק הכלים יעשה דרך מרכזי המכירות הקיימים של החברה – 38 כאלו פרושים ברחבי הארץ – והם יוצעו הן במסלולי רכישה מקובלים והן במסלולי ליסינג שונים.

"אנחנו מחפשים כל הזמן תחומים משיקים ומשלימים לפעילות אלבר" הצהיר אלי אלעזרא, נשיא הקבוצה "והתחום הדו-גלגלי עונה לדרישה הזו, מבלי לדרוך על האצבעות של יבואני הרכב איתם אנו עובדים. אנחנו נציע את הכלים גם בליסינג, וננצל את הגודל שלנו כדי להציע ביטוח ושירות במחירים אטרקטיביים". מנכ"ל אלבר, ינון עמית, אמר כי לדעת אלבר השוק עדיין לא הגיב להוזלת הביטוח ולכן פוטנציאל הגדילה של שוק הדו-גלגלי עדיין לא מוצה.
"דיאלים היא יצרנית הדו-גלגלי הגדולה בקוריאה, ומחזיקה ב-60% מהשוק המקומי" סיפר דיויד ווינשטיין, מי שעומד בראש התחום הדו-גלגלי באלבר "היא מייצאת ל-38 מדינות, ו-77% מהיצוא שלה הוא לאירופה. קטנוע ה-50 סמ"ק, ארבע פעימות, יקרוץ לקהל שמחפש כלי זול וחסכוני מאוד בדלק, אבל יהיו לנו גם קטנועי מנהלים ואופנוע כביש בנפח 250 סמ"ק, והמחירים יהיו תחרותיים ביחס למובילי השוק".

יש לציין כי הדו-גלגליים של דיאלים כבר יובאו בעבר לארץ – בסוף שנות השמונים ותחילת התשעים יובא טוסטוס בסיסי של החברה, בשם ליברטי, שזכה לפופולאריות נאה. בסוף שנות התשעים נעשה ניסיון נוסף לייבא את מוצרי החברה ויובא קטנוע 50 ואופנוע 125 סמ"ק, אולם השיווק הופסק אחר זמן קצר מסיבות התלויות ביבואן, ולא במוצרים עצמם. אנשי אלבר בטוחים כי הפעם, עם תוכניות ברורות ועם מאמץ שיווק ממוקד ותכליתי, לדיאלים מצפה עתיד מזהיר בשוק הישראלי. בכירי החברה אומנם לא היו מוכנים להתחייב להיקפי מכירה, אולם כמו שהגדיר זאת ינון עמית "אנחנו לא נכנסים לתחום הזה כדי להיות שחקן שוליים. אנחנו מתכוונים לתפוס מקום מכובד בין שני השחקנים הראשיים בענף".