פנגו, האפליקציה המקומית שמאפשרת תשלום עבור חנייה במקומות בהם נדרש בעזרת מכשיר הסמארטפון, זוכה לעדכון הכולל מספר תוספות שימושיות, וכעת היא תיקרא פנגו+. האפליקציה מאפשרת כעת לשלם גם עבור חנייה בחניון בתשלום כך שלא תאלצו ללכת ולחפש את מכונת התשלום. התשלום מתבצע על-ידי הזנת הקוד שעל פתק החנייה. כמו כן, תאפשר האפליקציה לקבל נתונים על החניות בחניונים, כך שתוכלו להשתמש בה לקבלת החזרים ממקום העבודה. מסקר שערכה החברה המפתחת, מילגם חניה סלולרית, עולה כי כ-80% מהנהגים משתמשים בחניון בתשלום עד 3 פעמים בחודש, כאשר רובם המוחלט, כ-73%, משלמים בדרך כלל במזומן וכ-43% משתמשים גם באשראי.
כמובן שאין ארוחות חינם, ועלות הפעלת השירות עומדת על 50 אגורות שיתווספו לעלות החנייה באותו חניון. נכון לעכשיו ישנם רק 17 חניונים בהם השירות זמין וניתן לשימוש – מרביתם בגוש דן.

כמו כן, מאפשרת האפליקציה גם תשלום עבור שטיפת רכב באחת מתחנות שטיפומט. בנוסף, וכרגע בשלבי ניסוי לבעלי מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד, תספק פנגו שירות שמתריע בעת תנועה של הרכב, למקרה שיצאתם מהחנייה ושכחתם להפסיק את התשלום. בעזרת האפליקציה תוכלו גם לנווט לחניונים הקרובים ולתחנות השטיפומט, וכן לדרג את התחנות השונות. האפליקציה החדשה תושק מחר (25 ביולי).

לפני מספר חודשים הוזכרה פנגו בכותרות לאחר שחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת בטר פלייס לשילוב אפליקציית התשלום על חנייה במערכת המולטימדיה 'אוסקר' שמשולבת ברנו פלואנס Z.E החשמלית.