פיג'ו ביפרכמעט 5 שנים לאחר הצגתם מגיעים לישראל סיטרואן נמו (Nemo) ופיג'ו ביפר (Bipper), כלי הרכב המסחריים הקטנים של הקונצרן הצרפתי שפותחו בשיתוף עם פיאט. לכלים, שמיוצרים במפעל של פיאט בטורקיה, יש כמובן גם אח איטלקי – פיאט פיורינו, שהגיע לארץ לפני יותר מ-3 שנים.

כעת אחרי דחיות רבות ובמקביל להפסקת השיווק של סיטרואן ברלינגו המקורי, מגיעים אלינו המסחריים הקטנים עם היצע של שני מנועים ושתי תיבות הילוכים. הנמו-ביפר יוצעו עם מנוע ה-1.4 ליטר הוותיק של הצרפתים (75 כ"ס) ותיבה ידנית ועם לוגם הסולר בנפח 1.25 ליטר (75 כ"ס) של פיאט שישודך לתיבה ידנית עם 5 הילוכים או רובוטית עם 6 הילוכים (גם היא מוכרת מהפיורינו) ומערכת עצור וסע.

גרסת ה-1.4 ליטר תוצע במחיר תחרותי ביותר של 90,000 שקלים. גרסת הדיזל תעלה 112,000 שקלים ואילו האחות הרובוטית תוצע ב-117,000 שקלים. חלק מפער המחיר הגדול נובע מכך שמקור מנוע ה-1.4 ליטר הוא בפיג'ו-סיטרואן ואילו מנוע הדיזל הוא של פיאט. זו כנראה הסיבה לכך שהפיורינו זול יותר בגרסת דיזל אך לא מוצע כאן עם בנזין. הנמו והביפר יוצעו עם 4 כריות אוויר ומערכת שמע מקורית.