סובארו XVבתחילת החודש השיקה 'יפנאוטו', יבואנית סובארו, את ה-XV החדש. צפי המכירות של החברה עמד על 600 יחידות עד סוף השנה ו-1,200 יחידות בשנה מלאה. אבל בסובארו מדווחים על ביקושים ערים לרכב – עד כה נמכרו 250 מכוניות כש-40% מהן בגרסה המצוידת. "בחלק מהצבעים אנו כבר במחסור עד המשלוח שיגיע בספטמבר," אומרים ביפנאוטו.

בעיית ההספקה אותה חווים ביפנאוטו אינה זרה לקטגוריית הפנאי הקומפקטי בישראל, תקופות שכאלה גם עברו על יונדאי, קיה ניסאן וסקודה. למעשה, כל יבואנית שזכתה להקצאה מצומצמת מהיצרנית. לדברי אורן חסון, מנכ"ל סובארו ישראל, הוא מנסה להגדיל את ההקצאה המקומית של ה-XV החדשה.
בנקודה זו ראוי להזכיר שהמשלוח הראשון נחת עם ערכת ניפוח, אך בבאים תגיע סובארו XV עם צמיג רזרבי בגודל קטן שיותקן גם במכוניות שכבר הגיעו. כמו כן, בניגוד למה שצוין במפרט המקורי, הגרסה הבסיסית תגיע ללא בקרת שיוט.

כבר כיום עוסקים בחברה בצעד הבא בהרחבת מבחר גרסאות ה-XV כאשר על הכוונת, ייבוא גרסת 1.6 ידנית מוזלת ואולי גם גרסה ידנית של מנוע ה-2.0 ליטר (שכבר נמכר בארץ בשילוב התיבה האוטומטית). מדובר במנוע ה-1.6 ליטר, 114 כ"ס (אשר יגיע גם עם האימפרזה החדשה) כשעימו תגיע ה-XV ל-179 קמ"ש מרביים ותזנק למאה ב-13.1 שניות. באופן מעניין, באירופה מוצעת ה-XV גם בגרסת 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית, אבל לפי חסון היא אינה זמינה לשוק המקומי.