אופל זפירהאחרי היעדרות של כמעט עשר שנים חוזר לארץ המיניוואן הקומפקטי של אופל, הזפירה, כמו שהבטיחה לנו היבואנית החדשה, שלמה, עוד בהשקת המותג. הדור החדש של אופל זפירה, אשר הוצג לפני כחצי שנה בתערוכת פרנקפורט, נוחת בארץ כאשר הוא מצויד במנוע ה-1.4 ליטר טורבו (140 כ"ס) המוכר, כשהוא משודך לתיבת 6 ההילוכים האוטומטית – שילוב שפגשנו כבר באופל אסטרה, ובשברולט קרוז שחולקות פלטפורמה עם המיניוואן הזה. גם בזפירה מייצר השילוב הזה ביצועים אפקטיביים למדי עם 197 קמ"ש מירביים וזינוק ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות.

הזפירה המקורי, שזכה להצלחה גדולה באירופה, היה בזמנו הראשון ביבשת הקלאסית להציג מבנה של 7 מקומות בתחום הקומפקטי. הוא כמובן ממשיך להתגאות בתצורה זו ובשפע אפשרויות סידור תא הנוסעים. רמת האבזור גבוהה למדי והיא תכלול בקרת אקלים, מערכת שמע עם תפעול מההגה וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ' (חתך 225/50). ניתן יהיה לקבל את המכונית גם עם מנשא האופניים הייחודי של אופל שנשלף מתוך החלק האחורי ומסוגל לשאת 4 זוגות אופניים.

תג המחיר של הזפירה, 168,000 שקלים, נראה על פניו מעט יקר ביחס למתחרים כמו מאזדה 5 (161,000 שקלים) שהיא מובילת הקטגוריה וטויוטה וורסו (158,000 שקלים). למעשה הוא קרוב ביותר למחיר ה-S מקס הגדול יותר של פורד, דבר שלא יקל על חייו בשוק המקומי.