מרצדס CSC
מרצדס חושפת קופה 4 דלתות המבוססת על ה-A קלאס החדשה, שתושק בשנה הבאה. היא עונה לשם: מרצדס קונספט סטייל קופה (Concept Style Coupe, או CSC בקצרה, או קס"ק) ונועדה מעל לכל להראות את הקו העיצובי של המכונית העתידית שתיקרא ככל הנראה CLA או CLC. מרצדס קוראת לעיצוב אוונגרדי, פרובוקטיבי, שרירי ועוד שלל תיאורים ציוריים. אנחנו נספר לכם על עיצוב המזכיר את זה של מרצדס CLS עם קווים חדים יותר בפנסים, בפגושים ובספוילר האחורי, שבכה קידמית במבנה "צורות יהלומים" (כך מרצדס) שממשיכה את הקו שראינו ב-A קלאס החדשה וחישוקי 21 אינץ'. הגג שקוף, לחלונות אין מסגרת ולמכונית אין קורה B (הקורה בין הדלתות).

מבפנים, טובעים ארבעת המושבים בגימורי סיבי פחמן ושילוב של שחור, לבן ו... צהוב זוהר. היא כוללת את מערכת המולטימדיה של מרצדס, COMAND, שמסתמכת על חיבור סלולרי לרשת האינטרנט וכוללת שלל אפליקציות ייעודיות. סך הכל נוצר מראה ספורטיבי ומושך, מבפנים ומבחוץ, וניכר שמרצדס ממשיכה לנסות לצאת מהקופסה.

ה-CLC תונע בעזרת מנוע טורבו עם 4 צילינדרים, בנפח 2.0 ליטר המספק 211 כ"ס. אליו משודכת התיבה האוטומטית כפולת-המצמדים ובעלת 7 ההילוכים של מרצדס, המעבירה את הכוח לכל הגלגלים (4MATIC). בינתיים מרצדס אינה משחרר את נתוני ביצועים של המכונית.
מרצדס CSC: קופה 4 דלתות משפחתית (וידאו)
צילום: מנהל

מרצדס CSC תיחשף בתערוכת בייג'ין שבסין בשבוע הבא. חדי הזיכרון אולי זוכרים קדימון עיצובי ל-CSC שהוצג בתערוכת ז'נבה לפני שנתיים (2010) נקרא מרצדס F800 סטייל, והציע מידות של מכונית סאלון (מידות ה-CSC עדיין לא פורסמו).