קאדילק ATSחברת UMI, יבואנית קאדילק, תחשוף בתערוכת אוטומוטור את קאדילק ATS, מכונית שהיא כנראה האיום הגדול ביותר שלה מאז ומעולם על תחום היוקרה המקומי. ה-ATS מכוונת גם על ידי היצרנית האמריקנית להתמודד מול ב.מ.וו סדרה 3 ושאר המתחרות בתחום. המכונית, שנחשפה בתערוכת דטרויט בתחילת השנה, מצוידת במנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 270 כ"ס (מול 245 כ"ס) ותיבה עם 6 הילוכים שמעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים.

תחילת השיווק של המכונית החדשה מתוכננת לסוף השנה, אך קאדילק כבר רוצה לחמם את העניינים בחודשים הקרובים לקראת ההשקה. מדובר אחרי הכל בנדבך חשוב ביותר בכוונה של קאדילק ישראל להפוך למותג יוקרה אמיתי.

עוד מוקדם לדבר על מחירים אבל קאדילק ישראל מאמינה שתג המחיר יהיה נמוך מ-300,000 שקלים. המכונית, שהולכת בקווי ה-CTS, נראית גדולה מהמקובל בקבוצה, אך במציאות היא מעט ארוכה מסדרה 3 (464.5 מול 462.5 ס"מ). בסיס הגלגלים שלה – 277.5 ס"מ – קצר יותר.

המכונית החדשה שופעת ציוד, כאשר קאדילק גאה במיוחד במערכת ה-CUE, שמשלבת מידע, שמע, התחברות למכשירי סלולר, תפעול קולי וכו', עם ממשק משתמש חדשני ונוח במיוחד. היא תכלול גם מערך מתלים עם שליטה בשיכוך ומערכות הימנעות מתאונה עם אפשרות לבלימה אוטומטית.