פיסקר אטלנטיק קונספטאחרי שבשבועות האחרונים רחשה הרשת בשמועות על 'פרויקט נינה' של פיסקר, נחשפת היום (יום ד') האחות החדשה. פיסקר אטלנטיק, כמו האחות הגדולה (קארמה), היא מכונית חשמלית עם מנוע בנזין המשמש כגנרטור להטענת סוללות הליתיום-יון (מנוע הבנזין לא מחובר באופן ישיר לגלגלים). כמו כן, ניתן להטעין את הסוללות על-ידי חיבור לשקע החשמל. בנסיעה יכול הנהג לבחור ידנית, או לתת למחשב להחליט בשבילו, אם להפעיל את מנוע הבנזין או לא.

מנוע הבנזין שישולב באטלנטיק יהיה בעל 4 צילינדרים, וזה בערך כל מה שפיסקר מפרסמת כרגע. "מערכת ההנעה החשמלית תציג ביצועים המשתווים למתחרות בקטגוריה". איזו קטגוריה? גם זה לא ממש נאמר מפורשות. "מימדי המכונית דומים לאלו של ה-A5 של אודי", נכתב בפרסום. מכאן ניתן להניח שמדובר בקטגוריית המשפחתיות-יוקרתיות, כמו אודי A5 ספורטבק או ב.מ.וו סדרה 3. הכוח ממערכת ההנעה, בכל אופן, מועבר לגלגלים האחוריים, כאשר בעתיד צפויה גם גרסה בעלת הנעה כפולה כאופציה.
פיסקר אטלנטיק קונספט: אחות קטנה לקארמה
צילום: מנהל

העיצוב של האטלנטיק, בדומה לזה של האחות הגדולה, פיסקר קארמה, מרשים למדי. אם ללמוד מהעבר הלא רחוק, ניתן להניח שגרסת הייצור של האטלנטיק תהיה כמעט זהה לקונספט הזו שנחשפת כעת בתערוכת ניו יורק. במידע שמפרסמת היצרנית מדובר רבות על העיצוב ועל איך שהשראה רבה "נשאבה מהטבע", אבל אנחנו מעדיפים לתת לתמונות לדבר בעד עצמן.

נכון לעכשיו היא עדיין מוגדרת כקונספט, ופרטים טכניים, מחירים ותחילת שיווק צפויים להיות מוכרזים בהמשך. זאת אולי בגלל הקארמה הרעה לה זכתה פיסקר עם הקארמה, שסבלה מעיכובים בתחילת דרכה.