אוויס השכרת רכב
חברת השכרת הרכב תנסה להתחרות ב-CAR2GO עם מוצר חדש שנקרא 'אוויס קוויקי', המבוסס על שירות של החברה המוצע באירופה. במסגרת השירות ניתן יהיה לשכור מגוון כלי רכב מצי החברה, אליו נוספו גם רכבי סמארט, לשעות הערב או לסוף שבוע. השירות נועד לתת מענה לצעירים (אבל לא רק, כמובן) המחפשים רכב לטווח קצר שיאפשר להם להגיע לאירועים מיוחדים או לנסוע לטיול עם החבר'ה בסוף השבוע. השירות יוצע בכל סניפי אוויס בארץ.

בין החבילות המוצעות:
- השכרת רכב לערב, בין השעות 16:00 ל-8:00 למחרת, עם הגבלה ל-150 ק"מ. המחירים – 121 שקלים לרכב מקבוצת B (יונדאי i20, למשל), 151 שקלים לרכב מקבוצת D (מאזדה 3 או סמארט, למשל) ו-229 שקלים לרכב מקבוצת F (מאזדה 6 וכדומה).
- השכרת רכב לסוף שבוע קצר, החל מיום שישי ב-8:00 ועד יום ראשון בשעה 9:00, עם הגבלה ל-500 ק"מ המאפשרת נסיעה ארוכה יחסית (אך לא אילת למי שצפונית לבאר שבע). המחיר – החל מ-222 שקלים.
- השכרת רכב לסוף שבוע ארוך, החל מיום חמישי ב-8:00 ועד יום ראשון בשעה 9:00, ללא הגבלת קילומטרים. המחיר – החל מ-360 שקלים.

המחירים כוללים מע"מ וכיסוי על נזק ו/או גניבה, אך אינם כוללים דלק. לחברת אוויס יש 28 סניפים בארץ, ביניהם שניים בתל-אביב, שצפויה להיות מוקד השכרת הרכב לטווח קצר. בהמשך, אומרים אוויס, תיבחן השקת שירות השכרת רכב לפי שעות ולשעות היום.