שברולט אורלנדו
כמו שצפינו ובאיחור של מספר חודשים לעומת התכנון המקורי, מתחילה שברולט בשיווק המיניוואן הקומפקטי שלה, האורלנדו. בניגוד לשאר המתחרים בקבוצה שחמושים במנועי בנזין יוצע האורלנדו עם מנוע דיזל, זאת פשוט בגלל העובדה שבהיצע של שברולט אין גרסת בנזין אוטומטית. האורלנדו יצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח של 2 ליטר שמייצר 163 כוחות סוס. המומנט המרבי הוא 36.7 קג"מ ב-2000 סל"ד וכל זה יעבור לתיבת אוטומטית עם שישה הילוכים. האורלנדו מציג ביצועים נאים יחסית אם האצה למאה ב-11 שניות ומהירות מרבית של 195 קמ"ש.
האורלנדו, שהושק לפני שנה וחצי בתערוכת פריז, מבוסס על הפלטפורמה שמשמשת את שברולט בקרוז ומכאן גם דמיון מסוים במראה סביבת הנהג וגם ברמת האבזור.
שברולט אורלנדו יגיע אלינו בשתי רמות אבזור, כאשר הגבוהה תוסיף על הציוד המקובל גג נפתח וחישוקים קלים (עם צמיגים רחבים יותר). מחירו של האורלנדו יחל ב-170,000 שקלים והגרסה המצויידת תעלה 179,000 שקלים. מדובר במחיר יקר מעט מהמתחרים כמו מאזדה 5 (161,000 שקלים) או טויוטה וורסו (158,000 שקלים) אך היבואן מאמין שנתוני צריכת הדלק הטובים יותר שלו, באופן טבעי למנוע דיזל, יפצו על הפער ויהפכו אותו להצעה ייחודית בתחום.