סיטרואן DS5סיטרואן מתכוננת לשנה חשובה ביותר בשוק המקומי עם חידושים בתחומים עממיים ויוקרתיים כאחת. המותג הצרפתי אמור להשלים את השקת את משפחת ה-DS הסמי-יוקרתית באופן בולט וברור יותר, עם מבחר מלא ותצוגה נפרדת. הוא גם עתיד להסתער מחדש על התחום המסחרי ואגף המיני.

מבחינת מכירות נראה שהחדשה החשובה של סיטרואן היא ה-C1 שתחזור אלינו בחודש מרץ. לארץ תגיע כבר הגרסה המחודשת (ידנית ורובוטית) שתעמוד בכל דרישות התקינה ותוצע במחיר תחרותי. למשפחת ה-DS יצטרפו בתחילת השנה ה-DS4 וה-DS5 בגרסאות ידניות (200 כ"ס) או אוטומטיות (156 כ"ס). בנוסף, האחות העממית, סיטרואן C4 בגרסת ה-1.6 ליטר טורבו, תקבל סוף-סוף את התיבה האוטומטית בעלת ששת ההילוכים.
סיטרואן ישראל מתכוננת למתקפה חדשה
צילום: מנהל
סיטרואן C4 אייר קורוסר
ה-C4 אייר קרוסר שמבוסס על ה-ASX של מיצובישי ינחת כאן בקיץ עם מנוע 2.0 ליטר שמייצר 150 כ"ס ותיבה ידנית כדי לחמם את הגזרה עד הגעת הגרסה האוטומטית.

גם בתחום המסחרי צפויים חידושים חשובים ביותר. שיווק הברלינגו פירסט הוותיק והחשוב מבחינת מכירות יופסק בשל אי עמידתו בתקינת יורו 5 והיעדר בקרת יציבות. במקומו נקבל בחודשים הקרובים גרסה מוזלת לדגם החדש. זו תצויד במנוע ה-1.6 ליטר 75 כ"ס במקום גרסת ה-92 כ"ס המוכרת. סיטרואן עשויה להתחיל השנה גם בשיווק הנמו, המקביל לפיאט פיורינו, באם תצליח לקבל מחיר תחרותי.

ייתכן ונראה גם תחילת שיווק של החשמלית הקטנה,ה-C זירו, שמבוססת על המיצובישי IMIEV.