טויוטה לנד קרוזר V8לאחר חשיפה ראשונה ביפן – במפרט היפני שלו – חושפת טויוטה את הלנד קרוזר V8 הגדול והמפואר שלה במלואו בדטרויט. כצפוי לא מדובר במהפכה או בדגם חדש, אלא במתיחת פנים מקיפה למדי, למרות שבמבט ראשון אולי קשה לראות זאת. בחזית הוחלף הפגוש בחדש – מאסיבי וגדול יותר שאחראי לא רק לפרצוף שונה במקצת של ענק השטח היפני – מטרתו בעיקרית היא למזער פגיעה בהולכי רגל ולכן תוכנן מחדש. פנסי הערפל הפכו לעגולים ופנסי החזית הראשיים הנם חדשים עם פס נוריות LED שהתווסף. תאורת LED קיימת מעתה גם בפנסי האיתות המותקנים בתוך המראות. גם הפנסים מאחור הוחלפו בחדשים וגם הם כוללים נוריות LED בתוכם.

פנים הרכב המעודכן מגלה צבעים חדשים ולוח מחוונים שעוצב מחדש. המנוע בדגם היפני עודכן ל-V8 בנפח 4.6 ליטר, כאשר באירופה ובארה"ב ימשיך לשרת בחזית הקרוזר הגדול אותו V8 מוכר בנפח 4.5 ליטר (דיזל) שמותאם לתקני יורו 5. רמת האבזור הסטנדרטי עלתה ובסה"כ מדובר ברכב מפואר מבעבר. בין היתר מוצעים ללא תוספת תשלום (ה-V8 יעלה מספיק גם כך...) חימום לגלגל ההגה, מושבים ממוזגים ותפעול חשמלי לדלת תא המטען האחורית.
דטרויט: טויוטה לנד קרוזר V8
צילום: מנהל
מערכת ההינע עודכנה ושופרה וכך מספרים בטויוטה על מערכות ה- Crawl Control (עכשיו עם 5 מהירויות) וה- Multi-Terrain-Select-Systemשעברו עדכון ושדרוג משמעותיים שעיקרם התאמה טובה יותר ליתר מערכות הרכב ובשורה התחתונה – נוחות גבוהה יותר בתפעול. עוד חדש בתחום מערכות העזר הטכנולוגיות ב-V8 היא מערכת ה- Turn Assistשהותאמה לשימוש בשטח; כאשר נבחרה אחת מתוכניות הנהיגה בשטח וההגה מופנה במלא יכולת הצידוד שלו לכיוון כלשהו דואגת המערכת לבלום את הגלגל הפנימי על מנת להקטין את רדיוס הסיבוב. המערכת כמובן מאובטחת בכך שהיא נכנסת לפעולה רק במהירויות נמוכות ומוזנת על ידי חיישני החלקה ואחיזה, למנוע פאדיחות כגון התהפכויות או שחיקת יתר. אחרון חביב נציין את מערך המצלמות (אחת מלפנים, אחת מאחור ואחת בכל צד) המשדרות את הנעשה מסביב לרכב אל מסך גדול בקונסולה המרכזית, ובכלל זה מעבר אוטומטי למצלמה הקדמית בשילוב להילוך נמוך בשטח המראה את הנעשה לפני הגלגלים.