פיג'ו 107 המחודשת
קרוב לשלוש שנים לאחר שעברה עדכון ראשון, ושבע שנים אחרי השקתה, פיג'ו 107 עוברת מתיחת פנים נוספת. מכונית המיני, היחידה מבין שלוש מכוניות המיני שתיכננה טויוטה שנמכרת כרגע בישראל, זוכה לעיצוב חיצוני מחודש ולשיפורים בתחום האבזור ותצרוכת הדלק. אחיותיה התאומות, סיטרואן C1 וטויוטה אייגו, יגיעו השנה לארץ בזכות מתיחת פנים דומה שתוצג בקרוב.
פיג'ו 107 המחודשת זוכה לחרטום שמיישר קו (או לפחות מנסה) עם העיצוב המחודש של פיג'ו. זה אומר שהסבכה המחייכת העצומה נעלמה, ובמקומה יש פגוש צנוע יותר שמשלב גם תאורת יום מסוג לד. יחידות התאורה עודכנו אף הן, אך השינוי בולט פחות. מהצד ומאחור השינויים אינם גדולים.
במסגרת מתיחת הפנים, ה-107 עברה עדכונים מכניים שישפרו קלות את תצרוכת הדלק שלה. פיג'ו מדווחת על נתון רשמי ממוצע של 23.2 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שיפור של כ-4% לעומת הדגם הקיים, ואילו הגרסה הרובוטית תציג תצרוכת של 22.2 ק"מ לליטר (שיפור של כ-2%). עם זאת, מנוע ה-1.0 ליטר של טויוטה (68 כ"ס, 9.5 קג"מ) לא השתנה משמעותית וכך גם תיבות ההילוכים.
בתא הנוסעים, לא בוצעו שינויים דרמטיים לעיצוב. לשיפור תחושת ההידור, ה-107 תשווק עם יותר תוספות אבזור, חלקן בתוספת תשלום, שיכללו מערכת שמע משודרגת עם חיבור USB ובלוטות', הגה וידית הילוכים מצופים בעור ועוד. מבחינת מידות ומרווח לא חלו שינויים כלשהם. גלריה מלאה של ה-107 המחודשת ניתן לראות משמאל למעלה.