קארמהבפיסקר מכוונים גבוה; טום לה-סורדה, לשעבר יו"ר קרייזלר, יצטרף להנריק פיסקר ושותפו בנרהרד קוהלר בצמרת יצרנית מכוניות היוקרה החשמליות האמריקנית כסגן יו"ר. לה-סורדה ינהל את החברה בפועל, במטרה לפנות זמן ואנרגיה לשני היזמים השותפים – פיסקר וקוהלר – המעוניינים להתמקד בפיתוח טכנולוגי ועסקי, בהתאמה. לה-סורדה נבחר בין היתר בשל נסיונו עם יצרניות המייצרות בכמויות גדולות – אחת השאיפות של פיסקר, וניסיונו הרב בניהול יום-יומי של יצרנית רכב.
כיום נמצא בהיצע של פיסקר – לפחות תיאורטית או בשלבי פיתוח למיניהם – 3 מכוניות שונות, כולן בני אותה המשפחה ועל בסיס אותה הפלטפורמה: הקארמה (סדאן), הסאנסט (קבריולה) והסרף (סטיישן/שוטינג-ברייק), כאשר שתי האחרונות מוגדרות כקונספטים כאשר המטרה לייצר מכולן קצת מעבר ל-12,000 יחידות השנה.

אבל, הפריצה הגדולה אמורה להתרחש לקראת סוף 2013, עם סדאן זולה יותר שנקראת כרגע 'פרוייקט נינה' ואודותיה עוד לא ידוע הרבה, למעט הכוונה לייצר אותה במספרים גדולים שינועו בין 75,000 ל-100,000 יחידות בשנה. או אז מתוכננת העסקת קרוב ל-2,000 עובדים במישרין עם עוד כ-1,000 בעקיפין (ספקי משנה) וזה כבר אמור להכניס את פיסקר לליגה גבוהה יותר. גיוסו של לה-סורדה בהחלט מרמז על כוונות רציניות ותכנון ארוך טווח עבור היצרנית האמריקנית המעניינת הזו.