MG 350מכונית סינית ראשונה מגיעה לישראל ותתחרה בשוק הנשלט על-ידי מאזדה 3 ודומותיה: MG 350. בפעם שעברה שבלובינסקי ניסו לייבא מכונית סינית לארץ, הם נאלצו לעקור סלעים ולחצוב בהר עד שהצליחו לקבל אישור למכירת כמות מוגבלת (360 יחידות) מדגם ה-MG 550. אבל עם האחות הקטנה, ה-MG 350, הלך להם בקלות, ללא מאבקים ובלי הגבלות. ה-MG 350 נחתה לפני כמה שבועות בארץ בגרסה האירופית שלה, והשלימה את תהליך התקינה. כל זה אומר שהיא קיבלה אור ירוק לתחילת שיווק בלתי מוגבלת בארץ, ושהפעם הכל תלוי כבר ביבואנית וביצרנית (MG הבריטית נשלטת כיום על-ידי שנגחאי אוטומוטיב הסינית). אנשי לובינסקי מסבירים שלקחי העבר הופקו, והפעם הם עבדו באופן טוב ונכון יותר מול משרד התחבורה.

ה-350 אמורה לנחות כאן באביב, והיבואנית תנצל את הגעתה כדי לחנוך את אולם התצוגה החדש של המותג הבריטי-סיני. בשלב הראשון זו תהיה המכונית היחידה של המותג שתימכר כאן, עד שה-550 תעבור תקינת יורו 5 ותחזור אלינו לשיווק מלא. דבר שיכול להתרחש כבר בראשית שנה הבאה.
ה-350 היא מכונית משפחתית קומפקטית שמכוונת ללב שוק הרכב הישראלי, עם מידות הולמות (452 ס"מ אורך, 265 ס"מ בסיס גלגלים) ומנוע בנפח 1.5 ליטר (105 כ"ס) שמשודך לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית. בדומה ל-550, גם ה-350 תגיע בשלב ראשון ברמת אבזור גבוהה שתכלול עור, תפעול חשמלי למושבים וחלון גג נפתח. מחירה יהיה מעט נמוך יותר מהמתחרות הישירות, כלומר בין 108,000 ל-113,000 שקל. ישראל, כך היבואנית, היא השוק האירופי הראשון שמקבל את המכונית, וכעת הבעיה היחידה לדבריה תהיה לקבל כמות מספקת של מכוניות בשל הביקוש הגדול בסין.