שברולט וולט
פרשת ההתלקחות הספונטנית של שברולט וולט ממשיכה להסתעף. אחרי שבחודש שעבר פרסמה הרשות האמריקית לבטיחות בדרכים (ה-NHTSA) הודעה על כך שרכב הכלאיים המתקדם התלקח לאחר ניסוי בטיחות, ברשות מודיעים שבכוונתם להרחיב את החקירה בפעם השנייה. זאת, ימים ספורים לאחר שנודע על כוונת הקונגרס האמריקני לפתוח בחקירה משל עצמו, והפעם כדי לבדוק האם ב-NHTSA הסתירו את דבר ההתלקחות מהציבור. את החקירה תקיים תת-הוועדה לנושאי רגולציה.
הפרשה החלה במבחן בטיחות שגרתי שביצעה ה-NHTSA בוולט, ושמבוצע לכל רכב חדש. במבחן, שדימה פגיעת צד על-ידי רכב אחר, לא נגרם נזק חריג לרכב המבחן. אלא שלאחר שלושה שבועות באחסון, הוא התלקח במהלך הלילה והדליק מספר מכוניות שחנו לידו בחניון. יש לציין כי הרכב לא תוקן לאחר הפגיעה, ואף אדם לא נפגע כתוצאה מהדליקה.
ב-NHTSA לא פרסמו את דבר השריפה עד חודש נובמבר, אז גם החלו לבחון מחדש את בטיחות מערך מצברי הוולט. ניסויי בטיחות נוספים שנערכו, הובילו להתלקחויות נוספות הפעם בסמיכות גדולה יותר למועד הניסוי. בקונגרס מעוניינים כעת לחקור מדוע לקח כל-כך הרבה זמן ליידע את הציבור האמריקני, ואילו ברשות הודיעו שבכוונתם לחקור את הנושא לעומק, למרות שגם הם וגם ג'נרל מוטורס מוסיפים לטעון, באופן מעט תמוה, שהוולט בטוחה לחלוטין.
למרות ההצהרות, ביצרנית הרכב כבר הציעו לכל בעלי הוולט באמריקה לרכוש את מכוניתם חזרה, או לתת להם רכב חליפי עד שתסתיים בדיקת הנושא. על-פי האוטומוטיב ניוז וסוכנות הידיעות רויטרס, בג'נרל מוטורס צפויים להציג פתרון לכשל הבטיחותי בקרוב, אם כי עדיין לא התקבל לכך אישור רשמי.