לנד רובר ריינג' רובר החדש תחת הסוואה
העדשה הנודדת של אתר אותו תפסה דג נוסף: לנד רובר ריינג' רובר החדש. רכב הפנאי היוקרתי צפוי להיחשף בשנה הבאה בדור רביעי ומודרני, יותר מעשור אחרי שהוצג הדור הנוכחי. הפעם מדובר בפיתוח עצמאי, ולא בשאריות מעידן השליטה (הקצרצר) של ב.מ.וו, ולפי דיווחים בתקשורת הבריטית הריינג' רובר החדש יהיה קומפקטי וקל מקודמו (ובעיקר נמוך יותר).
הדור החדש יהיה גם הראשון בהיסטוריית לנד רובר שיציע גרסת כלאיים, שתשלב מנוע טורבו דיזל עם מנוע חשמלי, כפי שנרמז בדגם התצוגה Range_e מתערוכת ז'נבה האחרונה. גרסה זו תוצע ככל הנראה מסוף 2013 או תחילת 2014, כשקודם לכן הריינג' רובר יציע יחידות כוח מוכרות כמו מנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטר שמוצע גם היום, ומנוע הטורבו-דיזל (4.4 ליטר) הוותיק. כן יוצעו גם גרסאות V6 עם נפח מנוע צנוע יחסית, ובהמשך עשוי להצטרף למבחר גם מנוע טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים.
תמונות ריגול: לנד רובר ריינג' רובר החדש
צילום: גיא אביטל
הריינג' רובר ימשיך להיות הדגם היקר, הגדול והיוקרתי ביותר של לנד רובר. הוא יציע הנעה כפולה והעיצוב, כפי שניתן להבחין אפילו תחת ההסוואה, יהיה קופסתי יחסית ושמרני למדי, אם כי הוא צפוי לשאוב השראה מסוימת מאחיו הקטן, לנד רובר ריינג' רובר אווק. ההשקה הרשמית של הדגם החדש צפויה באחת מתערוכות הרכב הקרובות (ייתכן שאפילו כבר בתערוכת דטרויט בינואר).