סובארו, אשר עדיין מחוץ למגרש בכל הנוגע לטכנולוגית הנעה מתקדמת, מאותת (ולא בפעם הראשונה) על כוונתה להיכנס למשחק.
ה-ATC (ר"ת: Advanced Tourer concept), אשר מוצגת בימים אלה בתערוכת טוקיו, מרמזת על חזונה של החברה לעתיד הקרוב.

סובארו לא מרבה בפרטים אודות מכונית התצוגה, אך מציינת שה-ATC תעשה שימוש במנוע טורבו-בנזין הזרקה ישירה בנפח 1.6 ליטר (בוקסר, אלא מה) ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT). למנוע הקונבנציונאלי מצטרף מנוע חשמלי העושה שימוש במצברי ליתיום-יון ומניע ישירות את ארבעת הגלגלים. המנוע החשמלי יאפשר הנעה ותנועה במהירות נמוכה על חשמל בלבד (מצב EV), כאשר בעת בלימה ישמש המנוע לטעינת המצבר.

סובארו מצהירה על ה-ATC שהיא: "מהווה את הכיוון של החברה בנוגע לטכנולוגיה ירוקה עתידית, מבלי לוותר על הנאה מנהיגה ושימושיות גבוהה." אז, את המעט שהיצרנית פרסמה על הטכנולוגיה כתבנו בפסקה הראשונה, על הנאה מנהיגה – תנו את המפתחות – ונשארנו עם השימושיות. ובכן, מבחינת הממדים מדובר במשפחתית קומפקטית בתצורת סטיישן. נתון האורך עומד על 458 ס"מ, הרוחב על 184 ס"מ והגובה של 143 ס"מ. סובארו טרם פרסמה את נתון בסיס גלגלים, אך גם בלעדיו, אין מנוס מלתהות אם היצרנית רומזת על הרחבת משפחת ה-B3 החדשה (אימפרזה בשאר העולם)? עד עתה הוצגה המשפחתית בתצורת סדאן והאצ'בק בלבד. ואולי הכיוון הוא הרחבת התא המשפחתי לכיוון היברידי או אולי שילוב של השניים. ימים יגידו.