מעצב היאכטות והסירות לואיז דה באסטו ממיאמי, מחלק את ימיו בין עיצוב סירות, אוניות, ספינות וכלי שייט פרקטיים, לבין חלומות ימיים הכוללים סירות פאר, יאכטות על סוגיהן ושאר אקזוטיות ימיות. לאחרונה פרסם דה באסטו סדרת תמונות של יאכטה מבית אסטון מרטין. זאת אומרת: כך הוא היה רואה יאכטה כזו, אם יצרנית האקזוטיקה הבריטית היתה מחליטה להתרחב לכיוון הימי.
לא רק אסטון מרטין יורדת לים:
בתמונות ניתן בהחלט לראות סממני אסטון מרטין מובהקים, בראשם הצבע הירוק הבריטי הקלאסי. גם השם – Voyage – מתחיל לפי מיטב המסורת ב-V (ראה ואנטאז', וויראז', V8, ו-וולנטה).
לוגו ענק בחזית אמור למנוע אי-הבנות, אם עדיין לא הבנתם שמדובר באקזוטיקה בריטית, וכמעט בכל פינה תמצאו אלמנט מאפיין את השרירניות של אסטון. היאכטה הוירטואלית – כמעט 17 מטרים אורכה – כוללת למשל שמשה קדמית המעוצבת בדומה ל'גריל' המאפין של אסטון, כולל המסגרת. האלמנטים בזהב הנם מחווה למכוניות מירוץ קלאסיות של אסטון שהתאפרו באופן דומה. הפנסים, כונסי האוויר בצדדים (למעשה – החלונות), האחוריים והצללית – כולם מאפייני עיצוב 'אסטון מרטיניים' קלאסיים. אפילו ה"פנסים" האחוריים, שנראה כאילו נלקחו מדגם עכשווי של אסטון מרטין, הם בעצם תפאורה לצמד האגזוזים המוציאים את גזי הפליטה מהמנוע – V12 של היצרנית.

דה באסטרו קיבל אמנם אישור מאסטון מרטין להשתמש בלוגו ובעוד סימנים מאפיינים שלהם, אך מבהיר חד משמעית שמדובר בקונספט ותו לא. חבל? מה דעתכם?