פולקסווגן פאסאט CC המחודשת
פולקסווגן תציע פאסאט CC מחודשת החל בשנה הבאה. יצרנית הרכב הגרמנית תציג את מתיחת הפנים של הגרסה המסוגננת דמויית הקופה של המשפחתית הגדולה, בתערוכת לוס אנג'לס שתיפתח בעוד פחות משבועיים. מתיחת הפנים איננה משמעותית, וכוללת בעיקר שינויים קוסמטיים לחרטום ולאחוריים, במטרה לקרב את העיצוב לזה של פולקסווגן פאסאט הרגילה.
פולקסווגן פאסאט CC תוצע עם יותר אבזור תקני מבעבר, שיכלול בין היתר תאורת בי-קסנון, מערכת התראה מפני הירדמות הנהג ומערכת שמע משודרגת. האבזור יכלול גם תוספות חדשות בתשלום, כמו מערכת לזיהוי שלטים והצגתם בלוח המחוונים ומושב עם מסאז'. גרסאות הבנזין יציעו בלימה רגנרטיבית (שימוש באנרגיית הבלימה לטעינת המצבר), בעוד שדגמי הדיזל יוסיפו לכך גם מערכת עצור-סע. שתי המערכות הללו הוצעו ב-CC לפני מתיחת הפנים רק בגרסת הבלומושן החסכונית.
ואם כבר נגענו במנועים, נציין כי כאן לא צפוי שינוי כלשהו. ה-CC תמשיך להציע שני מנועי טורבו בנזין 1.8 ליטר עם 160 כ"ס ו-2.0 ליטר עם 210 כ"ס ומנוע בנזין אטמוספרי בנפח 3.6 ליטר (V6) עם 300 כ"ס. באמריקה, לידיעת המייבאים אישית, מנוע ה-2.0 ליטר יציע 200 כ"ס ומנוע ה-3.6 יסתפק ב-280 כ"ס. בנוסף יוצעו באירופה מנועי 2.0 ליטר עם 140 או 170 כ"ס.