להתראות, סיטרואן ברלינגובמונחים של תעשיית הרכב, העובדה שסיטרואן ברלינגו עדיין מיוצרת ונמכרת בארצות המערב היא בגדר נס. אחרי הכל, המסחרית ששינתה את הקטגוריה הוצגה כבר לפני כ-15 שנה. אלא שבגלל חובת בקרת היציבות שתיכנס לתוקף לכלי רכב מסחריים מראשית 2012, יופסק יבוא הברלינגו פירסט ותאומתה, פיג'ו פרטנר אוריג'ין. המסחריות זכו לארכה כבר פעמיים, אך נראה כי אין בכוונת משרד התחבורה לדחות בשלישית את יישום התקנה. יתרה מכך, נכון לעכשיו הברלינגו והפרטנר המקוריים גם לא עומדים בתקנות יורו 5 (אם כי זו עשויה להיות בעיה קטנה יותר).

בלובינסקי מתכוונים להצטייד במלאי גדול יחסית של המסחריות, כדי להמשיך במכירתם עד למחצית השנייה של 2012. כדאי לציין שמסחריות אלה זוכות להצלחה בגלל מחירן התחרותי. בלובינסקי עדיין לא יודעים איזה רכב יתפוס את מקום המסחריות הוותיקות, אבל ייתכן והם יביאו גרסה בסיסית יותר לסיטרואן ברלינגו/פיג'ו פרטנר החדשים (יחסית).