מרצדס S קלאס החדשה, תחת הסוואה
הקורא הנרי בן אריה, הצליח לתפוס בעדשת המצלמה אב-טיפוס מתקדם של מרצדס S קלאס החדשה. מכונית הפאר הגדולה ביקרה במסלול הנורבורגרינג בכדי לאפשר למהנדסים לכייל את היכולת הדינמית שלה, וצולמה על-ידי בן אריה מחוץ למסלול בזמן הפסקת תדלוק.
בשלב זה לא ידוע הרבה על ה-S קלאס החדשה, למעט ההערכות לפיהן היא תושק כבר בשנה הבאה. מכונית הפאר של מרצדס תקבל בתחילה מנועי בנזין ודיזל, ובהמשך יצטרפו גרסת כלאיים (כמו בדגם הנוכחי) ודגמי טורבו-בנזין קטנים יחסית (ארבעה צילינדרים). כן נפוצו שמועות לגבי גרסה חשמלית אפשרית, אך לא ברור אם מדובר ברכב תצוגה או בגרסה סדרתית של ממש.
שנה לערך אחרי השקת ה-S קלאס, תוצג גם מחליפה לגרסת הקופה שלה, ה-CL. עדיין לא ברור איפה או מתי השקת ה-S קלאס תקרה, אך נוכח השלב המתקדם בו נמצאת המכונית לפני התמונות, ייתכן וזה יקרה כבר בתערוכת דטרויט הקרובה בחודש ינואר.
מרצדס S קלאס הנוכחית הוצגה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2005. מאז הוחלפו שתי מתחרותיה העיקריות, ב.מ.וו סדרה 7 (ב-2008) ואודי A8 (שהדור הנוכחי שלה הוצג בנובמבר 2009). עובדה זו הותירה את ה-S קלאס כמכונית הפאר הוותיקה ביותר בייצור סדרתי כיום, לא הרחק מלקסוס LS, שהושקה בינואר 2006.