אופל קורסה OPCדגמים ספורטיביים אולי לא נמכרים בכמות גבוהה בישראל, אבל אין כמוהם כדי למשוך תשומת לב ולשפר דימוי של מותג. וגם בחברת שלמה, יבואנית אופל לישראל, מודעים היטב לכך. אחרי הכל אילן טל, מנכ"ל המותג, היה בתפקידו הקודם ממובילי הקמת חטיבת הספורט של רנו. וכך, אחרי שהשיקו בישראל את אופל אינסיגניה OPC, מתכוננים בחברת שלמה לתחילת שיווק הגרסה החמה של אופל קורסה. באופן מעניין, מספר מכוניות כאלה כבר נמכרו לקהל עוד לפני ההשקה והגעתן לישראל.
אופל קורסה OPC מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר שמייצר 192 כ"ס, ומשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית. הספק זה הופך אותה לסופרמיני החזקה ביותר בארץ אחרי רנו קליאו ספורט (200 כ"ס). הקורסה OPC מאיצה למאה ב-7.2 שניות ומגיעה ל-225 קמ"ש מרביים. היא תגיע עם חישוקי "18 וצמיגים במידות יוצאות דופן (225/35). רמת הציוד תהיה גבוה למדי, ותכלול גם מושבי ספורט של רקארו. באופל טרם פרסמו מחיר רשמי, ואולם נראה שמדובר בתג תחרותי ביותר שינוע סביב 150,000 שקל - בדומה לאחת המתחרות החזקות בקבוצה, פולקסווגן פולו GTI, וזול משמעותית מהקליאו ספורט.