מרצדס S קלאסמרצדס נחשבת מקדמת דנא למובילה טכנולוגית ומערכות בטיחות בפרט. זהו לפחות המסר אותו מקפידים להדגיש ולחזק במרצדס, כאשר סדרה S הבכירה מהווה סמן ימני לתעשייה כולה. אבל לאחרונה קיבלה היצרנית חיזוק נוסף בלתי צפוי, מלקוח מוערך ולא מסתם חברת יחסי ציבור.

וכאשר אחד האנשים המוערכים והבולטים בעולם בתחום התוכנה מחמיא ליכולות הטכנולוגיות של מרצדס – זו בהחלט מחמאה שצריך לרוץ איתה ולספר לכל החבר'ה. וזה בדיוק מה שאנשי מרצדס עשו, לאחר שסמנכ"ל גוגל – ויק גונדוטרה – התפעם מיכולות מכוניתו (מרצדס S-קלאס, כמובן) שהצילה אותו מהתנגשות ודאית, הודות למערכת המותקנת בה. גונדוטרה סיפר כי שיחת טלפון שקיבל הסיחה את דעתו מהנעשה בכביש ולפתע מצא עצמו עומד לפני הרכב שנעצר לפניו, כאשר את כל העבודה עשתה המכונית המתקדמת עבורו. גונדוטרה טען שלא הספיק כלל לגעת בבלמים, מאחר וכלל לא שם לב לנעשה בכביש, והמכונית תפסה פיקוד והביאה את עצמה ונוסעיה לעצירה בטוחה.

הבכיר הנפעם כל-כך התפעל מהטכנולוגיה שמרצדס דחסה לתוך מכוניתו עד שהחליט לכתוב מכתב תודה למטה החברה, לתאר את שאירע ולהביא תודתו. במרצדס היכו על הברזל בעודו חם ושכנעו את גונטוטרה לספר את הסיפור לעיני המצלמה. סמנכ"ל גוגל הסכים ואף ביצע זאת ללא תמורה מתוך אמונה שזהו היישום הנכון והמתאים ביותר של תוכנה מצילת חיים ברכב.

בסוף הם עשו מזה סרט... (תדמית):
למי שאינו מכיר את המערכת נספר כי מערכת שמירת המרחק מיועדת למנוע תאונת חזית-אחור, כפי שמתרחשות לעיתים במקרה של שדה ומרחק ראייה מוגבלים או פקק תנועה שבו התנועה לפתע נעצרת או מאטה במידה מסוכנת. מערכת הכוללת חיישנים, רדאר ומחשבים דואגת לזהות שינוי תנועה של הגוף הנמצא לפני המכונית, והיא נכנסת לפעולה המתחילה באזהרות לנהג ועד ללקיחת המושכות לידיים והבאת הרכב לעצירה מלאה – אם הנהג חולם או שלא הספיק להגיב.