פורד פיאסטה סדאןגם דלק מוטורס, יבואנית פורד, בוחנת את האפשרות להרחיב את היצע הדגמים שלה בעקבות השינוי בהתייחסות לפנסים הסימטריים במשרד התחבורה. לפורד כידוע שפע דגמים ייחודיים לשוק האמריקני, ואולם נושא השפעת השינוי בתקנות מורכב מהצפוי וקשור גם לתהליך הגלובליזציה שעוברת היצרנית. מסיבה זו למשל, שינוי התקנות כבר לא יקל על יבוא פורד אדג' ופורד אקספלורר, כי העניין הרוסי הגדול בדגמים אלה הביא להם פנסים בתקינה אירופית.

למעשה, כרגע הדגם המעניין ביותר בהיצע של פורד אמריקה עבור השוק המקומי, הוא פורד פיאסטה סדאן (גרסת סדאן לפיאסטה המוכרת לנו, שמיוצרת במכסיקו). המכונית, שחולקת פלטפורמה עם מאזדה 2 סדאן, יכולה להתחרות בארץ ביונדאי i25 ושברולט סוניק (שתגיע בקרוב), והיא מוצעת עם תיבת שישה הילוכים כפולת מצמדים (לעומת ארבעה הילוכים למאזדה 2). בעבר הביעה דלק עניין גם בטאורוס הגדולה, כאשר הדגם הנוכחי טוב מקודמו ומבוסס על פלטפורמת וולוו S80 היוצאת (שעדיין משמשת גם את ה-XC90). ואולם הטאורוס עשויה להתנגש בגרסאות המצוידות והמודרניות יותר של פורד מונדיאו. יתרה מזאת, כאשר פורד נכנסת לעידן הגלובלי לא ברור עד כמה המכוניות הללו יהיו שונות בעתיד.

המהלך גם יכול לאפשר להביא ארצה את מותג היוקרה לינקולן, שדלק היא הנציגה הרשמית שלו. ואולם לפחות כרגע נראה שבדלק מוטורס מעדיפים לחכות, ולראות איך וכיצד תבצע פורד את המהפך המתוכנן במותג הזה.