מכונית על חדשה תירש את האנזו בשנה הבאה
שעה שבחברת אוטו-איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי לישראל, עושים את ההכנות האחרונות לקראת תחילת שיווק דגמי הסוס הצוהל, התקשורת האירופית שמה ידיה על התוכניות העתידיות של פרארי. התוכניות, שדלפו ופורסמו בשורה של עיתונים ומגזינים, מגלות כי בכירי פרארי מתכננים מכונית על חדשה שתירש בשנה הבאה את האנזו (Enzo), כמו גם שורה של שינויים להיצע הדגמים הקיים.
מהמידע שדלף עולה כי חידוש ראשון יגיע כבר בתערוכת פרנקפורט בעוד חודש, אז תוצג בהופעת בכורה עולמית גרסת הגג הנפתח של ה-458 איטליה המרשימה. בניגוד ל-430 ספיידר המוחלפת, ל-458 ספיידר יהיה גג קשיח מתקפל ולא גג בד קל יותר אך עמיד פחות. מדובר במהלך מעניין שממשיך את המיני-מהפיכה שהתחוללה בשנת 2009, אז פרארי השיקה את הקליפורניה, מכונית ראשונה בתולדותיה שמוצעת רק בגרסת גג קשיח מתקפל.
נחשפו התוכניות של פרארי לשלוש השנים הבאות
צילום: מנהל
פרארי קליפורניה. מתיחת פנים ב-2013
בשנת 2012, נזכה לראות לראשונה את מחליפת האנזו שתהווה גם הפעם את פסגת היצע הדגמים של פרארי, ובמה טכנולוגית שמחברת בין עולם הפורמולה 1 וטכנולוגיות עתידיות שונות לדגמי פרארי לכביש. מכונית העל החדשה תעשה שימוש במרכב סיבי פחמן ובמנוע V12 חדש בלי מגדשי טורבו.
עוד באותה שנה, תוצג מחליפת ה-599GTB הוותיקה, שמשווקת משנת 2006. הדגם החדש מכונה בשם הקוד F152, ושמו הסופי לא ידוע. הדגם החדש יצויד אף הוא במנוע V12 אטמוספרי ובניגוד למחליפת ה-612 סקאלייטי, ה-FF כפולת ההנעה, ימשיך להציע הנעה אחורית.
נחשפו התוכניות של פרארי לשלוש השנים הבאות
צילום: מנהל
פרארי 599. תוחלף בשנה הבאה
בשנת 2013 פרארי תציג מתיחת פנים לקליפורניה, שתכלול ככל הנראה תוספת כוח אך תשמור על עיצובה הכללי של המכונית. שנה מאוחר יותר, ב-2014, גם ה-458 איטליה תעבור מתיחת פנים ראשונה, וגם כאן המתכונת צפויה להיות בעיקר עדכון למפרט הטכני, ופחות לעיצוב החיצוני.