אינפיניטי FXהדור השני של אינפיניטי FX הוצג בתערוכת ז'נבה 2008, וכמו קודמו הציע עיצוב מוחצן ומרשים. כעת, לקראת אמצע חייו זוכה הדגם למתיחת פנים שעיקרה שינוי קל בעיצוב החלק הקדמי. הגריל הקדמי עוצב מחדש, כאשר ההשפעה העיצובית מגיעה מרכב התצוגה Essence, שהוצג בתערוכת ז'נבה 2009. גם הפנסים עודכנו, הפגוש הקדמי רוענן וחישוקי "20 שונו. התוצאה הסופית דומה לדגם טרום מתיחת הפנים, אבל בסה"כ הרכב נאה יותר, ועדיין מאוד מרשים וכוחני.

בארה"ב גם תוצע רמת אבזור חדשה שתקרא "Limited Edition" ותציע חישוקי "21 בצבע אפור-מעושן, אפשרות לבחירה בצבע ייחודי לגרסה (Iridium Blue), פנסים קדמיים בצבע כהה יותר עם פנסים אקטיביים (שיוצעו כאופציה בגרסאות הבכירות), ועוד.

בכל הקשור ליחידות ההנעה נמסר כי לא בוצע כל שינוי. גרסת הבסיס בארה"ב היא עדיין ה-FX35 (מנוע 3.5 ליטר 303 כ"ס) המוצעת עם הנעה כפולה או אחורית כשמעליה גרסת ה-5.0 ליטר (380 כ"ס). באירופה וכמובן גם אצלנו נמצא את אותה יחידת 5.0 ליטר, אך גרסת הבסיס היא 3.7 ליטר (320 כ"ס) כשאמצע יש את גרסת הדיזל 3.0 ליטר (238 כ"ס).

הגרסה המעודכנת תוצג החודש במסגרת אירועי פבל ביץ ותגיע לאולמות התצוגה בארה"ב באוקטובר השנה. המחירים צפויים להיות מעט גבוהים יותר מהדגם טרום המתיחה, אך עדיין זולים מאוד בפני עצמם (עוד תחום שלא יזיק בו שינוי במסגרת המחאות החברתיות). מחיר גרסת ההנעה הכפולה של ה-FX35 עומד על כ-45,000 דולר, או כ-155,000 שקל, לפני מיסים, לעומת 525,000 שקל לגרסה המקבילה בישראל. לא נמסר מתי הגרסה המעודכנת צפויה להגיע לאירופה.