גליון 306 של אוטו מביא לכם מבחן בכורה למכונית חשמלית על כבישי ישראל – ולא אחד, אלא שניים! לקחנו סיבוב ארוך על הוולט החדשה של שברולט ועל ה-i-MiEV של מיצובישי כדי לראות אם העתיד באמת יהיה כל כך שונה.
ומהעתיד, הישר אל ההווה – שאולי יצא לדייט ארוך עם יונדאי i35, המשפחתית החדשה והמסקרנת של המותג הקוריאני. האם היא ממשיכה את מגמת ההשתפרות של היצרן, וסוף סוף תהיה ליונדאי מתחרה משמעותית בקטגורית האלף-שש-מאות-סדאן?
המבחן ההשוואתי הראשי שלנו מעמת ארבע מבכירות הסופרמיני מאירופה – מי מהן היא הטובה ביותר? למי תתאים פורד פיאסטה, מי יעדיף את פיג'ו 207, למי תקסום סיטרואן C3 ואת מי תסחף סיאט איביזה?
בשטח אנו מעמתים בין קאדילק SRX לוולוו XC60 בקרב בין-יבשתי ובין-תפיסתי – עיצוב מוחצן ואבזור שופע מול אלגנטיות וכיול. גנבנו גם סיבוב קצר ותולש ידיים על הבריון החדש בשכונה – הקוואסאקי אולטרה 300. וכן, המספר בשם אומר בדיוק את מה שחשבתם – 300 כוח סוס. יותר מבקאדילק הנ"ל...
אבל גיבור השטח של החודש הוא הפורד אקספלורר החדש, שמציע חבילת מטר-לשקל ואבזור-לשקל חסרת תקדים, ולא רק בעולם השטח. האם מדובר בעסקה משוגעת, או שיש קוץ באליה?
ויש עוד – מרצדס CLS החדשה וה-C המתוחה, האבארט 500C, ה-S-max המוגדש, סמארט, רנו מאסטר ועוד ועוד.
קריאה מהנה!