הונדה CR-V
הונדה פרסמה תמונה רשמית ראשונה של ה-CR-V החדש, דור שלישי לרכב הפנאי הקומפקטי מיפן. הרכב, שמיועד בתחילה לשוק האמריקני (שם יוצע מסוף השנה הנוכחית) ויגיע מאוחר יותר (סתיו 2012) גם לאירופה וישראל, נחשף בינתיים בגרסת תצוגה. אבל הדגם הסדרתי צפוי להיות דומה מאוד לרכב ממנו ניתן להתרשם בתמונה.
הונדה לא מפרסמת פרטים טכניים כלשהם לגבי הרכב, שצפוי להיות גדול מקודמו. מהתמונה ניכרת חזרה לעיצוב שגרתי ושמרני מכפי שהורגלנו בדור הקודם, לו הייתה סבכה קדמית גדולה שדמתה לפה פעור ועוררה מחלוקת לגבי העיצוב. לדגם החדש יחידות תאורה גדולות מלפנים, סבכה גדולה מבעבר ופגוש עם מיגון שטח. ייתכן כי הגרסה הסדרתית תמתן חלק מסממנים אלה, אך ניתן לצפות שההבדלים לא יהיו גדולים.
מאחור ניתן לזהות יחידות תאורה ניצבות, והמראה מהצד מזכיר בקווים הכלליים את עיצובו העגלגל של הדור היוצא. הונדה לא מפרסמת תמונות נוספות של המרכב או תמונות פנים, וכאמור גם מפרט טכני עדיין לא בנמצא. עם זאת, כמו בעבר גם הדור השלישי של ה-CR-V צפוי להציע גרסאות הנעה קדמית או כפולה, וייועד בעיקר לשבילים ולא לשטח של ממש. שם הוא יצטרך להתמודד מול יריבו המושבע, טויוטה ראב4, אך גם מול גרסאות מהודרות של יונדאי ix35 וניסאן קשקאי.
ה-CR-V החדש יוצג בגרסת התצוגה בתערוכת אנהיים, שתיערך בקליפורניה בספטמבר. מיד לאחר מכן הוא יגיע בגרסה הסדרתית לתערוכת לוס אנג'לס (בנובמבר) או לדטרויט (בינואר).