MG550שוק הרכב פורח ולא רק באולמות התצוגה, אלא גם על מסכי הטלוויזיה, במקלטי הרדיו ובעיתונות הכתובה. בחציון הראשון של 2011 השקיעו יבואניות הרכב הפרטיות כ-112 מיליון שקל בפרסום – גידול של 30%.

המפרסמת הגדולה בקטגוריה היא 'דוד לובינסקי', שבאופן חריג אף נכנסה לטבלת 20 המפרסמים הגדולים במשק. לובינסקי בתקופה הזו הכפילה את תקציב הפרסום שלה כשעיקר ההשקעה הייתה במותג MG הסיני ודגמי פיג'ו (508, ו-308). המפרסמת השנייה בגודלה היא UMI שהמשיכה בקמפיין האגרסיבי של שברולט קרוז אותו היא מעמידה למבחן מול המתחרות, כמו גם החדרת הספארק הקטנה לתודעה הישראלית. סוגרת את השלישייה הראשונה היא כלמוביל שפרסמה בעיקר את דגמי יונדאי, ביניהם: i10 ו-i25.

"קטגוריית הרכב המונה כ-17 יבואניות פעילות, הפכה למפרסם השני בגודלו במשק (מיד אחרי רשתות השיווק) ובדומה למקובל בעולם", אומר נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום. לדבריו, הפרסום בקטגוריה מושפע משתי מגמות: הירידה בשער הדולר שהגבירה מאוד את פרסום של כלי רכב אמריקנים והעלייה החדה במחירי הדלק שהבליטה את קטגוריות המכוניות הקטנות כמו גם החסכוניות.