קיה פיקנטו החדשה נמכרת עד כה בהצלחה ראויה גם באירופה, ובאוקטובר הקרוב תצטרף שם להיצע גרסה מוזנת גז חסכונית במיוחד. הפיקנטו 1.0 LPG מצוידת במנוע ליטר תלת-בוכנתי המציע 82 כ"ס והמאפשר מהירות מרבית של 156 קמ"ש. קיה מציעה גרסה זו עם גיר ידני בעל 5 מהירויות ולמי שירצה לחסוך עוד יותר מוצעת בתוספת תשלום מערכת 'עצור וסע' שיחד איתה מגיעה הקוריאנית הקטנה לפליטת מזהמים מרשימה של 90 גרם CO2 בלבד לק"מ.

בקיה מצהירים כי צריכת הגז הנוזלי בפיקנטו LPG עומדת על כ-18 ק"מ/ליטר כאשר חשוב לציין שבגרמניה, למשל, מחיר הגז הנוזלי הוא כמחצית מחיר הבנזין. בקיה מודעים גם לחוק החדש שייכנס לתוקפו באירופה ב-2018, חוק המעניק הטבות מס משמעותיות למכוניות מוזנות בגז נוזלי. כרגע מוצעת בגרמניה לבדה – המדינה המתקדמת באירופה מבחינת תשתיות הגז לרכב – רשת של כ-6,000 נקודות למילוי גז ברכב. כמות זו אמורה להמשיך ולצמוח. קיה מציעים את הפיקנטו מוזנת הגז, ליתר ביטחון, עם שני מיכלי דלק: אחד בנפח 35 ליטר עבור ה-LPG והשני, כגיבוי, מכיל 10 ליטר בנזין שגם איתו תצליח הפיקנטוLPG לנוע.

לחיסכון בצריכה ובפליטת המזהמים יש כרגע מחיר בדמות תוספת של כ-20% ביחס למחיר הגרסאות הרגילות של הפיקנטו; הפיקנטו LPG מוצעת באירופה במחירים הנעים בין 11-11,500 יורו בקירוב, עבור גרסת ה-3 וה-5 דלתות בהתאמה.