שברולט סוניקכבר יותר משנה ששברולט ישראל חסרה מכונית סופרמיני ומשפחתית קטנה בהיצע המקומי. בהחלט לא דבר של מה בכך כאשר מדובר בכלים שהיו חלק חשוב ממכירותיה בעבר. אבל עכשיו החיסרון הגדול במבחר של המותג מתמלא; הבוקר (יום א') השיקה UMI את שברולט סוניק, מחליפת האוויאו שתסתער בשוק המקומי על התחום שבין הספארק העירונית לקרוז המשפחתית.

שברולט סוניק יוצאת לדרך בהרכב מלא ועשיר למדי בשתי תצורות מרכב – ארבע וחמש דלתות – שתי יחידות כוח ושלוש רמות גימור. המחיר כצפוי, דומה עד זהה למתחרות – בין 103,000 ל-110,000 שקלים – והאבזור עשיר ביחס לקבוצה. הוא יכלול בכל הגרסאות 6 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, בקרת שיוט, ואפילו פנסי ערפל. היצע המנועים כולל מנועי 1.4 (101 כ"ס) ו-1.6 ליטר (116 כ"ס) שישודכו לתיבות אוטומטיות עם שישה הילוכים ואפשרות לתפעול ידני, בהחלט חידוש חשוב בפלח זה. בינתיים הגרסאות הידניות לא תגענה, אך הן נשקלות בחיוב.

שתי תצורות המרכב יוצעו עם מנוע ה-1.4 ליטר וברמת גימור אחת (LS) או מנוע ה-1.6 ליטר ברמת גימור LT (מחשב דרך, דיפון עור להגה, ריפוד שונה ובגרסת ה-5 דלתות גם חישוקי 16 קלים וצמיגי 205/55). הקומפקטית תעלה 103,000 ו-105,000 שקלים ואילו תצורת הסדאן 107,000 ו-108,500 שקלים. גרסת ה-1.6 סדאן תוצע גם ברמת גימור LT פרמיום שתכלול גג נפתח, וחישוקים קלים ותעלה 110,000 שקלים.
כאמור, המחירים מכוונים חזיתית מול ה-i20 וה-i25 של יונדאי ופערי המחיר הקטנים בין הגרסאות מלמדים שלמרות שבשבי טוענים שהם מכוונים לקהל פרטי עדיין ציי הרכב יהוו חלק חשוב מהמכירות.
ב-UMI לא רוצים לדבר על כמויות ומעדיפים לסכם בכמה אלפי מכוניות לשנה, את צפי המכירות. עם זאת העובדה שהם מזכירים שבשנה הטובה ביותר שלה מכרה האוויאו כ-5,000 מכוניות יכולה לתת רמז ליעדם. כך או כך ברור שנחיתת שברולט סוניק תהפוך את התחרות בתחום הקטנות למתוחה אף יותר מבעבר.