פולקסווגן גולף המככבת כאן נראית אמנם כאילו עבר עליה מכבש דרכים, אבל את הגנים מוולפסבורג לבטח תזהו. ולא, לא מדובר בהברקה – או בדיחה, תלוי בזווית המתבונן – של אנשי פולקסווגן לאחר ליל שתייה סוער מדי, אלא ביצירה וירטואלית לחלוטין, פרי דמיונה ועכבר המקלדת של סטודנטית סינית לעיצוב תעשייתי בת 21 בשם יוהאן ז'אנג.

ה-VW Aqua נוצרה כ"רכב השטח האולטימטיבי" המתאים לכל תוואי שטח, ולשם כך שולבו מנגנוני הינע קונבנציונאליים (גלגלים מתקפלים) עם יכולות ריחוף כשל רחפת; בכך יכול הפולקסווגן אקווה לנוע מעל פני מים, שלג או קרח וכל מצע קשה אחר – החל באספלט וכלה בסלעים או בוץ. ז'אנג מיישמת כאן – וירטואלית, יש לציין... – טכנולוגיה המאפשרת הלכה למעשה תנועה רכה ונעימה מעל לכל תוואי שטח, כפי שרחפת מציעה. בכדי לעמוד במשימות המגוונות, ובעיקר ביכולת לרחף, צוידה האקווה הוירטואלית ב"מנוע חזק", אודותיו לא מסרה הסטודנטית הצעירה פרטים כלשהם. המדחפים והגלגלים מונעים על-ידי 4 מנועים חשמליים והכניסה והיציאה מתבצעות דרך פתח הנפתח בחלקו האחורי של הרכב.

יוהאן ז'אנג זכתה עם הפרויקט הוירטואלי VW Aqua בפרס בתחרות עיצוב כלי רכב בסין וקנתה כמה רגעי תהילה וחשיפה – בהחלט בזכות, אם תשאלו אותנו. בינתיים, מיותר לציין, יישאר הגולף האמפיבי בעולם הממוחשב בלבד.