אופל קורסה. המותג לא למכירה, בינתיים
הקץ לשמועות? מנכ"ל ג'נרל מוטורס, דניאל אקרסון, שוחח עם מנכ"ל אופל, קרל-פרדריק שטרק, והרגיע אותו כי אין כוונה מצד האמריקנים למכור את המותג הגרמני. זאת, בעקבות דיווחים בתקשורת הגרמנית, לפיהם ג'נרל מוטורס נמצאת במגעים עם מספר גופים במטרה לבחון את אפשרות המכירה של המותג המפסיד. הדיווחים אף נקבו בפולקסווגן ובחברות סיניות שונות בתור מתעניינות פוטנציאליות ברכישת אופל.
סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת מפי גורם המקורב לצמרת GM, כי אקרסון שוחח לאחרונה עם שטרק והצהיר בפניו כי להנהלת הקונצרן אין כל כוונה למכור את המותג בשלב זה. עם זאת, ראוי לציין כי למרות הפצרות מצד קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, ומצד ארגוני עובדים של אופל, בג'נרל מוטורס עדיין לא פרסמו הכחשה רשמית לדיווחים שפורסמו בשבוע שעבר.
אופל, הנמצאת בבעלות חלקית של GM מאז שנות ה-20 של המאה הקודמת ובבעלות מלאה מ-1931, היוותה במשך שנים ארוכות מקור להפסדים לא מעטים לאמריקנים. בשנת 2008 אף התקיימו מגעים מתקדמים למכירתה לקונצרן מגנה-שטייר הקנדי-אוסטרי, אך הסכם בין הצדדים התפוצץ ברגע האחרון. למרות הצלחה נאה שרושמות אופל אסטרה ואופל אינסיגניה באירופה, המותג הגרמני רושם הפסדים גם כיום, מה שהעלה ספקולציות לפיהן GM תחליף את המותג באירופה בדגמי שברולט.