שברולט סוניק סדאןאין ספק כי שברולט נמצאת בתקופה טובה בישראל. בחודש מאי היא הייתה המותג השלישי במכירות (מקום רביעי במצטבר), כאשר שברולט קרוז הייתה שניה בדירוג המכוניות. מה שצריך להדאיג את היריבות הוא שכל זה קורה עוד לפני תחילת שיווק מחליפת האוויאו, שנעדרת מההיצע המקומי כבר יותר משנה. זה אומר שהיבואנית, חברת UMI, חסרה כבר תקופה ארוכה מכונית סופרמיני שהייתה חלק חשוב ממכירותיה בעבר.
והמכונית הזו, שתכונה בארץ שברולט סוניק, תנחת אצלנו באמצע החודש הקרוב. היא אמורה להביא דחיפה גדולה למכירות המותג בארץ. בניגוד לתוכניות מוקדמות, הסוניק תנחת בארץ בהרכב מלא, כלומר בגרסאות סדאן (ארבע דלתות) והאצ'בק (חמש דלתות). הן יוצעו עם מנועי 1.4 (101 כ"ס) ו-1.6 ליטר (115 כ"ס) שישודכו לתיבות אוטומטיות עם שישה הילוכים, בהחלט חידוש חשוב בפלח הזה. שברולט סוניק, שבאירופה תמשיך לשאת בשם אוויאו, צמחה במידות החיצוניות אם כי נתון בסיס הגלגלים, 252.5 ס"מ, לא גדל באופן כה בולט כמו המתחרה העיקרית, יונדאי i25.
שברולט סוניק בדרך לישראל: כל הפרטים
צילום: מנהל
שברולט סוניק האצ'בק (מימין) וסדאן

ב-UMI עדיין לא מדברים על מחירים, שייחשפו כך נראה באמצע החודש, אבל כיוון שהמתחרות הישירות, מאזדה 2 סדאן ויונדאי i25 עולות 110,000-107,000 שקל, ברור שגם שברולט סוניק תהיה בסביבה הזו. זאת במיוחד אם לוקחים בחשבון את המחירים התחרותיים האופייניים לשברולט.