בסוף 2009 הציגה יצרנית האופנועים האיטלקית MV-אוגוסטה את אופנוע-העל מעודכן שלה – ה-F4 החדש. למרות שספינת הדגל המעודכנת שמרה על קווי העיצוב המוכרים – ובמקרה דנן בהחלט מדובר בנכס ששווה לשמר – רוב החידושים התחבאו מתחת לפלסטיקה. המנוע – 4 צילינדרים בנפח 998 סמ"ק – היה חדש לגמרי, המשקל העצמי הצטמק בכ-10 ק"ג ביחס לדגם הקודם לכדי 192 ק"ג וההספק התהדר ב-186 סוסים מרשימים. היו עוד עדכונים ושיפורים אבל העיצוב המקורי המהמם של מאסימו טמבוריני (שאחראי גם על עיצוב יצירת אומנות איטלקייה אחרת – הדוקאטי 916) לא נפגע והאקזוטיקה המשיכה לככב גבוה בחלומות חובבי אופנועי הספורט בעולם.
 
זה עתה השיקה MV-אגוסטה גרסה מעודכנת של ה-F4 כאשר לפני הכל דאגו שם לשמר את העיצוב המיוחד והאקזוטי, אך גם הכניסו פלפל במנוע החיה. למעשה, המנוע בדגם החדש – F4 RR שמו – עבר מקצה שיפורים ועדכונים כה מקיף עד כי ניתן להגדירו כחדש לגמרי; כמעט כל חלק שונה ועודכן כאשר בין היתר גדל קדח הבוכנה (הרוחב) ובמקביל קטן המהלך, מה שהוביל לנתון הספק מרשים בן 201 כ"ס – שיא עולמי לאופנוע כביש בייצור סדרתי. ההספק הפסיכי מגיע ב-13,400 סל"ד אסטרונומיים. בכדי לאפשר שליטה סבירה במפלצת ניתן לכוונן כמעט כל מכלול באופנוע – החל בזוויות המזלג, גיאומטריית ההיגוי וכלה במתלים, ובנוסף מוצעת מערכת בקרת אחיזה. ה-F4 RR מוצעת למכירה ממש מימים אלו באירופה במחיר של כ-23,000 יורו.