רכב התצוגה לגונדה מ-2009 אמור להגיע לייצור. בתכנון עוד שני כלי רכב שישאו את השם 'לגונדה'
באסטון מרטין מכינים תוכניות גדולות עבור המותג לגונדה (Lagonda), שם ששייך לאסטון מרטין והיווה חלק מבסיס החברה הבריטית 'אסטון מרטין לגונדה', שנולדה מאיחוד המותגים על-ידי דייויד בראון ב-1947. בראון, תעשיין ויצרן טרקטורים גדול בשעתו, רכש כמעט במקביל את המותגים אסטון מרטין ולגונדה. המותג התפרסם ברוב שנות קיומו בזכות מכוניות מפוארות, בהשוואה לספורטיביות של אסטון מרטין. הפעם האחרונה שהיה בשימוש, הייתה באסטון מרטין לגונדה האקסצנטרית שיוצרה ב-645 עותקים בין השנים 1974 ל-1989. מאז השם הגיח לחיים פעמים בודדות, בהן ב-1993 במכונית תצוגה וב-1998 במהדורת ייצור מוגבלת מאוד.
ב-2009 הוצג רכב פנאי גדול לתצוגה תחת השם לגונדה, קטגוריה בה המותג מעולם לא שיווק מכוניות. ולמרות שנראה בתחילה שאסטון מרטין מוותרת על הרעיון, כעת נדמה שהפרויקט זכה לאישור, והלגונדה-שטח בדרך לייצור – ככל הנראה על פלטפורמת מרצדס כמו רכב התצוגה (שהתבסס על ה-GL כמעט ללא שינויים מכניים).

כמעט סופי: מותג לגונדה קם לתחייה
צילום: מנהל
אסטון מרטין לגונדה שיוצרה ב-645 עותקים בלבד בין השנים 1974 ל-1989
בראיון שנתן אולריך בץ, הבוס של אסטון מרטין למגזין 'קאר' הבריטי, הוא חשף את התוכניות למותג לגונדה. לדבריו, הכוונה היא להחיות את השם עם שלושה דגמים. בץ לא חשף פרטים מלאים, אך ההערכות הן כי לקרוסאובר יצטרף סטיישן-שטח בסגנון וולוו XC70 ואודי אולרוד, לצד לימוזינת פאר סופר-יוקרתית שתתבסס אף היא על פלטפורמת מרצדס, ככל הנראה ה-S קלאס הבאה שתושק במהלך 2013. לגבי הסטיישן לשטח, יש שמועות לפיהן מדובר בשתי גרסאות: אחת גבוהה ומותאם לנסיעת שבילים, השנייה ספורטיבית לנסיעת כביש.
כרגע לא ידוע האם שיתוף הפעולה עם מרצדס יכלול גם מנועים ותיבות הילוכים, אך הסיכויים לכך גבוהים. השמועות מדברות גם על כך שהלימוזינה המיועדת תתאפיין בעיצוב ייחודי ובולט, ובטכנולוגיה מתקדמת מאוד. טווח המחירים לדגמי לגונדה מצביעים על מיצוב השם החדש גבוה מאוד באגף מכוניות הפאר: בין 150,000 ל-500,000 דולר. רולס רויס – מאחורייך!