יונדאי i800 (צילום ארכיון)
יונדאי i800 המסחרית תגיע לישראל בקרוב בגרסה מעודכנת, שעברה שינויים קוסמטיים וקיבלה מנוע טורבו-דיזל מעודכן. מנוע זה עבר שינויים כדי להתאימו לתקינת היורו-5, ויקבל לראשונה גם תיבה אוטומטית בתקינה אירופית, הנדרש ליונדאי כדי להתחרות עם ה-i800 בשוק הישראלי.
עד כה המסחרית הקוריאנית לא זכתה להצלחה גדולה בשוק, בוודאי לא כמו זו של ה-H1 היוצאת, והסיבה הייתה פשוטה: היעדר תיבה אוטומטית. אבל הצטרפותה למבחר בוודאי תשנה את רמת המכירות. הגרסה האוטומטית (חמישה הילוכים) של הרכב תוצע במהדורת ה-170 כ"ס המוכרת של מנוע הדיזל, שנפחו 2.5 ליטר. הגרסה הידנית תגיע מעתה עם גרסת ה-136 כ"ס של אותו מנוע.

אם לא די בכך, יונדאי גם החלה בתקופה האחרונה בשיווק גרסת אוטובוס ציבורי זעיר חדשה של הרכב (1+8 לעומת 1+7 בגרסת הנוסעים הרגילה). זו מכוונת לתחום ההסעים, ונהנית מהקלות מס. גרסה זו, אשר מאובזרת בארץ, תזכה לדחיפה גדולה יותר באופן משמעותי עם הגעת הדגם המחודש.